• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • qramiz

packar packar och packar...ska snart bära iväg till husvagnen..hm, tveksamt om vädret blir vad vi önskar blåser nog till regn :( och vi som ska sitta ute imorgon....tjollahopp!!
    Kommer inte att kunna vara inne på fl mer den här helgen tar nya tag på måndag..vill passa på att önska alla en trevlig midsommar- ta hand om varandra kör försiktigt ät gott ocg ha roligt KRAM

• Björnes

Vill bara önske er en riktigt skön midsommar!

Hoppas verkligen att det blir fint och att det inte river upp för mycket minnen!

Många varma sommarkramar till er alla!
    Erika

• PamH

Hej Therese & Nicklas!

Vill bara önska en trevlig midsommar! Ta det lugnt och ha det roligt.Vi ska åka till Tiveden och ha roligt hoss barnens mormor och morfar i husvagnen.

Många soliga kramar till er/Pernilla med Familj

• Ulrika mamma till 4

Glad Midsommar!
    Blir alltid lika glad när man ser lille goseTilles kort i din presentation.
    Detta underbart goa skratt han har på den bilden,helt fantastiskt!
    Hoppas nu att ni underbara människor får en riktigt härlig midsommar!!!
    (har fått boken och läser och läser,kommer säkert läsa den om och om igen,tårarna
    rinner,det ska erkännas,men oj vilken liten hjälte det handlar om.)
    Och ni,Therese är helt underbara.Tänk om alla barn hade föräldrar som ni!!!
    Kramissar Ulrika

• annca

Hejsan!
    Måste passa på att skicka en midsommarhälsning jag också. Imorrn åker vi upp till Eskilstuna och mina föräldrar, och ska titta in till min farmor och farfar också så de får träffa Mathilda en sväng innan vi sticker iväg på semester. Funderar för fullt på vad jag ska handla för böcker att ta med på resan, och vad vi ska köpa för "mutleksaker" till lillstumpan. Nåt lär behövas för att hålla henne någolunda lugn på tretimmars-flygresan... Så jag kommer inte att kunna titta in här på riktiga midsopmmarafton för att hälsa glad sommar... Glad Somamr och Mysig Midsommar på er!

~~*~~

Tillegubben, vilket fuktigt väder vi fått! Är det nåt bus ni håller på med tro? Imorrn, då komemr ni att kunna se märkliga ting om ni tittar ner hit må ni tro! Vuxna och barn som skuttar runt en blomsterstång och sjunger barnvisor, och en massa färgglada folkdräkter! Ska ni bygga en midsommarstång på ängen? Kan tro det! farbror Arne hjälper nog gärna till, och som sagotant Helene säger, han spelar nog gärna en trudelutt på dragspelet! Min morfar, långe-Gunnar, han hjälper er nog med att resa midsommarstången, och att fästa blomsterkransarna! För han är så lång så! Ska ni smaka sill? Det är något som ni kanske gillar, eller också inte. Min lilla dotter gillar sill, men det betyder inget - hon gillar nästan allt! Men jordgubabr med grädde, det får ni frossa i så mycket ni bara kan imorron!

Och du, lillkillen - ni håller väl ett vakande öga på alla bilar som ska ut och åka i helgen? Det är så många som är stressade, och en del som beter sig så dumt just den här helgen när de är ute och kör bil! Du och dina änglakompisar, ni hjälper väl till och ser till att folk tar det lungt och är på bra humör när de ska ut och åka!

Jag vinkar som vanligt ikväll, och i morron kväll vinkar jag från någonannanstans, men det ser du ju ändå!

Dunpussar!
    ankkompisen

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • sis02

Vill önska er alla en riktigt trevlig midsommar! Fick Tille boken i förrgår och läste genast ut den med tårarna rinnande nerför kinden. Kramar i massor till er!

• Bonus

Tittar förbi och önskar er en glad midsommar!

Visst är det skönt efter man har tränat..
    Längtar till nästa gång känns härligt att röra på sig igen. Jag har inte kunnat göra något på ca 18 mån. Men nu har jag börjat på sjukgymnastik.. Jobbigt men kul.

Omtanken är den bästa av alla tankar
    kram

• emilsson

Hej hej.
    Kikar in för att kolla läget och passa på att önska er en trevlig midsommar!!! Hoppas att ni får det riktigt roligt.
    Var inne och kollade i bildgalleriet och jag måste säga,att på kortet där ni sitter med Andre ser ni så pigga och fräscha ut allihop=)
    Kram från mig/Caroline