• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    Jaaaa! Vi spelade lika i alla fall!  Heja Sverige!!! Så himla bra han är Allbäck!! Hoppas ni såg hela matchen!!

Hoppas din jobbdag varit bra också Therese!

Nu går jag in i mina jobbdagar igen vilket betyder att jag inte blir här så mycket igen...

Skickar en stor kram!!! Till hela familjen!
  • Therese6699

Hej hej,
    Nu är jag inne för att uppdatera bloggen efter en händelserik gårdag. Sverige spelade ju riktigt bra i andra. Jag skrek som en galning. Drack mina första 3 öl på väldigt väldigt länge. Insåg i morse att alkohol inte är bra ens i små mängde. Hade panndunk. Det kan iofs också bero på träningen igår som jag är glad att jag tog mig levande igenom. Mer om det i bloggen : )

Det var någon som frågade varför Dea bor hos mamman och Liam här med oss. För att göra en lång historia kort så var det för att Mamman och Nicklas bodde här i Sundsvall och Nicklas hade jobb här. Liam var 2 år och Dea varca 6 månader. Mamman träffade en ny kille i Lindesberg och ville flytta dit. Nicklas som hade jobb här kunde inte flytta och han tänkte inte ge upp sina barn så då tyckte dom att Liam skulle stanna här och Dea som var så liten skulle följa med mamman. Och så har det varit sedan dess. Det bli en himla massa åkande. Men det har gått bra hela tiden.

Kramisar
    Therese

• CrystalHeart
    Nu var det länge sen jag var in här.*skäms lite*

Hoppas ni har en underbar sommar nere i Sundsvall, med en massa sol, glass och roliga saker att göra.

Var in och kikade på lillkissen, hur söt är inte hon då?!

Ta vara på varandra *kramar*
  • nan999

Hej Hej

Vill bara önska en glad midsommar.
    Tänker på er
    Kram Nan

• solrosen74

Vill bara kika in och önska er alla en underbart trevlig och förhoppningsvis solig midsommar.

Kramar från Åsa

• Therese6699

Nu har jag precis suttit och gjort en tjäna pengar lista till barnen. Dom ska få tjäna ihop pengar till semestern genom att hjälpa till med en massa saker. Det var ett smart drag. För nu är kattlådorna städade, rabatterna rensade och allt gräs efter gräsklippningen är krattat.

Sedan har jag gjort en lista med saker att göra nu under sommaren. Vet inte om vi har skämt bort dom. Men dom kan aldrig hitta på något själv. Så nu har jag gjort en lång listan med saker som jag har satt på kylskåpet som dom kan gå och titta på.

Kramisar
    Therese

• Happy baby

Länge sedan jag tittade in här nu. Vill önska en riktigt fin midsommar!

• Björnes

Hej Therese!

Wow, vilken match! Jag satt hemma i TV-soffan och tittade... Tommy hade åkt in till stan och satt med några grabbar på en pub och drack öl och hejade på vårt svenska lag!
    Jag trodde att det var kört när England gjorde 2-1,men så fel jag hade. Jag fullkomligt vrlade när Henke satte 2-2 målet, om det nu var Henke eller Mellberg det är ju frågan? Tyckte att vi hade några riktigt bra chanser och kanske borde vi ha vunnit.... =)

Kul att träningen gick så bra igår. Själv var jag ute i skogen och sprang, ca. 8 km. Ska ta mig runt 1 mil på torsdag. Tror nog att jag fixar det, frågan är bara vilken tid det kommer ta...

Kul att Dea hade sålt en massa bullar igår. Bra initiativ! Beundrar Nicklas för att han bakade åt dem. Själv bakade jag nästan 100 bullar igår, men jag skulle inte komma på tanken att ge Wilma dem så att hon kunde sälja dem. Så kul är det inte att baka... =)Alice är ju lite lactoskänslig, så då känner jag mig lite manad att baka, så att hon kan äta dem.. Annars skulle jag säkert ha köpt en del istället... Typiskt mig, lat och inte så ekonomisk! Men nu är jag stolt...Hoppas att de åtminstone räcker halva semester! Går åt en del nu när man är hemma på dagarna. Visst är det lite mysigt att fika? =)

Skönt att höra att det gick bra på jobbet igår..

Ha en skön dag!
    Många sommarkramar
    Erika

• PamH

Hej Familjen!

Ha en skön dag.
    Kramar/Pernilla med Familj