• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Eija77

Tittar in och önskar alla här på tråden en riktigt trevlig midsommar! Kram till er.

Tänker på dig Tille och hoppas att du en bus-mys-rolig dag imorgon med dina änglavänner! Du finns i mitt hjärta!

• Klatermaja

Jag önskar Therese, Nicklas, Dea och Liam världens bästa midsommar!!!

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • nisse72

Hej Hej Therese, Niklas,Dea och Liam hoppas ni får en jättetrevlig midsommar.Kram Bea

Tillegubben älskade vännen hoppas du får massor med jordgubbar och glass i helgen,många roliga bus och lekar.Tankarna finns hos dig Kramar Bea

• Vips

Hej på er!
    Det var ett tag sedan jag var inne nu, har varit ute så mycket i det fina vädret, så då får man passa på!

Vill bara önska er en underbar midsommar med massa fint väder och god mat! Jag tänker på er även om jag inte är inne lika ofta.

Kramar/Annika m familj i Trelleborg.

• babylover

Hoppas ni får en trevlig midsommar! Ska Liam och Dea med och kanske träffa andra barn på festen ni skulle till? Själv ska jag jobba halva dagen. Hur mycket ska du jobba nu Thererse?

Tille tänker på dig och hoppas det är bra hos dig!

Många kramar till Tillefamiljen och alla andra här och trevlig midsommar

• cat collector

Dags att önska Tilles familj och alla andra här en riktigt trevlig misommar. Skall själv förbereda min resa ut på landet i morgon där alla nödvändiga bitar skall finnas med. Hoppas att vädret blir någorlunda så att inte kubbspelet går om intet.

Hej Tillebus, i morgon är det en speciell dag, då man gör en massa roliga saker som många här redan har berättat för dig. Hoppas du och dina änglakompisar också får en härlig dag. Du finns i mitt hjärta. Snus på dig.

Än en gång, trevlig helg.

/Andreas, kattmänniskan

• Tandfen

Hej Tille!
    Ännu en varm dag som börjar gå mot sitt slut, men idag har det fläktat skönt, så det har inte känts så hett. Vad har ni gjort idag? Flugit med drakar, badat eller kanske fiskat. Vad ni än tar er för, så har ni säkert roligt. Det är så det ska vara när man har så många goa vänner.
    Jag vill önska dig en rolig midsommar med mycket skoj och massa med jordgubbar och glass. Det är inte förrän imorgon, men jag kommer inte att vara inne på datorn på ett tag (semesterresa), så jag skickar min midsommarhälsning ikväll. Du och kompisarna kan nog få er några roliga skratt, för imorgon kommer många vuxna och barn att ha blommor i håret och hoppa groda runt en stång med massor av grönt och blommor på. Ni kanske gör en egen och hoppar groda runt den. Hoppas att ni får jätteskoj.
    Jag skickar upp en extra stor bamsekram till dig när du ska krypa ner bland de gose-mjuka molnen.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

Ps. Jag tittar in när jag kommer hem igen.

• Sanders mamma 04

Heisann!

Titter inn for å ønske dere en trivelig midtsommer. Håper dere er heldige med været
    Her regner det, og det lover ikke bra til helga. Vi skal på tur i helga, så vi må vel pakke regnklær

Jeg lo godt da jeg las om treningen din i går. Du skriver så bra og så morsomt
    Lykke til videre på jobben!

Kos dere i helga!

Klem

Tille: Ha en fin midtsommer med Berat og de andre englebarna. Kan du ikke sørge for at mamma, pappa, Liam og Dea får fint vær på midtsommer. Klem til deg også.

• Therese6699

Godkväll. Snart ska kidsen i säng. Dom måste ju vara hyfsat pigga imorgon. Det kommer vara två andra barn där vi ska vara. Några år äldre. Men dom får säkert jätteroligt.

Jag kommer jobba en och en halv dag till nästa vecka sedan kommer jag att ta semester fram till mitten på augusti. Har mycket semesterdagar sparade så det blir kanon det.

Trevlig midsommar på er alla och jag hoppas att det blir soligt på alla ställen.

Therese