• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • misan 80

Jag önskar er världens bästa midsommar med god mat, lek och skratt. Jag vet att Tille kommer att göra allt för att se till att solen strålar över oss hela dagen.

Nu har jag äntligen semester =) Ledig fyra veckor, jobbar v.30 och sen ledig två veckor till. Känns otroligt skönt och välbehövligt. Har ett litet uppehåll från fotbollen också så då känner jag mig verkligen ledig.

Nu ska jag gå och färdigställa sillrätten som jag ska ta med mig idag. Vi blir ca 20 kompisar som firar midsommar tillsammans. Det blir mysigt med mycket prat och skratt!

Sköt om er, både Vackra Familjen och alla andra här på FL.

Bamsekramar från mig, Maria @-)--)-------

• cateye3

Jag vill också skänka en stooor kram till Tille och alla andra små änglar där uppe!

• Luffarmor

Ha en skön midsommar men mycke sill, potatis(färsk o ny försåss) o färska röda jordgubbar

Stolt mamma till Rasmus
  • lamagirl

.....^?...
    ..../........
    ...(....)?...
    ...,~?~,?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|?...
    ...|.....|......
    ...|___|.....
    ..(____)..
    .(_____)..

trevlig midsommar
    kramar om
    hela familjen
    KRAM
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn.

• Sanders mamma 04
    Titter inn for å ønske alle har på familjeliv en koselig midtsommer
    Håper det blir knallvær for alle!

Klem
  • Sanders mamma 04

OOppss ble visst en trykkfeil igjen. Skulle være ...alle her på familjeliv...

• JohannaAxelsson

¸.*´¨) ¸.?*¨)
    ¸.*´ ¸.*´¨) ¸.?*¨)
    (¸.?´ (¸.?´ ¸.?´ ?*
    .?´ ¸.?*glad midsommar *-¨)
    ¸.*´ ¸.*´¨) ¸.?*¨)

Till er alla!!!

• LillemanTösa

Hej Familjen Kärlek!

Glad Midsommar allihopa!

Nu är jag & Melle hos mamma och hennes Håkan. Här är det superduper mysigt. De bor i ett litet samhälle strax utanför Borås som heter Länghem..hehe..det kan bli Hänglem oxå, om man har lite snuskig och fantasirik fantasi..som jag.. Vi stortrivs både jag och Melle. Det känns som om vi vart här förut, jaa, nästan som hemma..men det är klaart..mamma bor ju här..
    Resan gick bra, det tog..hm..6!timmar..men då hade vi två pausar med..låånga. Melle var så duktig, och vädret var perfekt för att åka bil, molnigt och 16 grader..perfekt.
    Bilen var skinande ren.. och så lyssnade vi på Melles favvoskiva - Bä bä vita lamm, så nu kan jag hela skivan baklänges oxå

Igår skulle ju er Tille blivit 9 månader...så vi stannade vid en så fin kyrka som låg efter vägen, jag plockade några Lupiner och så gick vi till minneslunden där, jag & Melle och sa Grattis goa Tille liten..9 månader..stora killen.
    Ni vet giraffen Tille..när jag frågar Melle "var är Tille"?, så pekar han på giraffen..haha..och igår tyckte jag tom att det lät som om Melle sa Tille. Han satt med Tille i knät och så sa han "dille"..Tille jaa..sa jag..Tille..goast i värleden, precis som du, min älskling.

Hoppas Ni får en jättefin helg, med massor av skratt och busiga barn..

Nu ses vi snart..åh, vad roligt det ska bli!

Många varma och blomsterfyllda Kramar kommer till Er.
    Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Liam Tigern, Kram söta Dea, och så kliar ni missarna så gott..

Och så Tille..Du..i mitt Hjärta..Glad Midsommar vackra fjäril..

Ett setg, dag för dag..

• HeWe
    Här kommer en supervarm å goo kram till er alla på midsommarafton...
    Önskar er såå mycket skoj idag, mycket dans kring stången, roliga lekar, gooo mat å skratt å bus...
    Tigern å Sessan...dra nu ut Therese å Nicklas till midsommarstången å dansa "små grodorna".. eller nån annan rolig dans...
    Hoppas ni får smaka en å annan jordgubbe...me glass eller grädde...sååå gott.
    Ha de nu så jättetrevligt..Tillemann e ju me er å dansar där uppe han me...
    där spelas dragspelssång som Lilla-gubben Arne är en hejjare på...sånt som de ska vara på en midsommar. Kan höra hans fina musik..å se alla änglarna me Tillemann i täten dansa kring stången, hoppandes å svansandes runt omkring...såå roligt å glatt..
    Många kramar till er alla idag..ha de så gott..Tillemann..vinkevink...tänker på dej..hälsa min lilla-runda gubbe...kram Helén.