• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kibell

Önskar alla är en trevlig och solig midsommar.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Braxton

Önskar er en Trevlig midsommar

Dig med Tille. Ha en kanon-dag där uppe i det blå. *kramis*

• IrmelinFraNorge

Ønsker alle en trivelig midtsommer. Tenker på dere.

Tre uker i Spania... fra 28.06.06
  • Bommebo

Önskar Er en jätteskön midsommar med god mat o allt som hör midsommaren till.

Kram till Er alla

• Desse

Hej på er mina vänner !!!
    Tittar in lite snabbt här och önskar er en riktigt härlig midsommar!!!! Det verkar som ni har varje minut fullspäckad. Vi har huset fullt av folk och sen åker vi bort på söndag så jag kommer inte att titta in på ett tag men jag tänker på er !!
    Kram Desse

• Robo

hej!
    vill bara önska er en trevlig midsommar!

• Jonalv

Vill önska er en härlig midsommar och som sagt vi hoppas väl alla på SOL. Vilken energi ni har Therese, alltså allt som du hinner på en dag känns som det skulle ta flera dagar för mig helt otroligt. Du är makalös och vilken fantastisk mamma du är till Dea och Liam trots att du inte är deras "riktiga" mamma tänk om fler kunde ta hand om "andras" barn på det sättet som du gör vad världen skulle se annorlunda ut då.

Er lille Tille tog ju mig (ovh många andra) med storm hans styrka hans vackra ögon och sin speciella gnista gav/ger mig massor jag/vi vet minsann vart han fick allt detta ifrån naturligtvis från dig och Niklas det går verkligen inte att ta miste på när man läser din blogg.

Sköt om er och njut av sommaren och av varandra.

Stor kram till er från

Jonalvs mamma