• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kapet

Hej,hej

Hoppas det gick bra på jobbet idag.Ska du jobba hela veckan Therese?Nu ska vi kolla på fotboll.

Önskar er en trevlig kväll.
    Har ni fått kortet Therese?

Kramar

• babylover

hoppas du hade det bra på jobbet idag!
    Fina bilder du lagt in i galleriet. Hoppas ni får en trevlig fotbollskväll.

Tille tänker på dig!
    Kramar

• Tarjas

En liten kort nattihälsning till dig Tillehjärtat...Sov så sött...älskade lilla vän...Tille-Prinsen...I mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...

Nattipussen och kramen till dig Hjärtat...bara dig...
    /Tarja

• Anonym (undrar)

Hej på er! Jag har bara en liten fråga som du inte behöver svara på om du inte vill. Hur kommer det sig att Liam bor hos er och Dea hos sin mamma? Är det nåt som de valt själva? När mina föräldrar skildes ville jag absolut bo med mina syskon.

Ha det bra! Hälsa familjen.

• Tusenlilja

Många kramar
    till er alla
    från mej.

• lamagirl

Godnatt Familjen
    Kramar om er alla.
    kram
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• AdaPada

Hoppas dagen varit bra och att fotbollsresultatet varit till belåtenhet (??)
    Sköt om Er & god natt. Kram