• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ELR

Hej!
    Tittar in och önskar er en fortsatt trevlig kväll!
    Heja Sverige!!
    Kram//Eva

• Happy me
    Trist! Nu är vi ute ur VM för denna gång. Ingen upprepning av 1994 denna gång heller. Hoppas ni haft en bra dag. Här har solen lyst mest hela dagen. Kram på er!
  • Skrutteruttan
    Godnatt lille Tille-vän....Hoppas ni hade en bra Midsommar tillsammans alla änglar där uppe!
  • isahan

God Kväll.

Hoppas att midsommar helgen har varit bra och att ni haft det skönt.
    Vet du när ni får nästa leverans med pins?
    Längtar efter att stolt få bära en sådan.

Kram Sandra

• nessie72

Hoppas ni alla har haft en bra midsommar..med mycket god mat och någorlunda fint väder???

tille:hoppas ni hade en trevlig midsommar i körsbärsdalen!!!!!

• Cammi74

Tänkte passa på att önska en glad försenad midsommar.
    Har precis läst ut din bok om Tilleman och den var underbart.
    Nu när man läst den så undrar man hur lille Tille orkade så länge som han faktiskt gjorde och erat mod det är beundransvärt.
    Man blir nog stark i en sådan situation fast själv kan jag inte se mig så stark eller ens i närheten.

Hur som helst så var boken underbar och kan nog lova att det blir fler turer med den boken när jag hunnit smälta allt som stått i den.

Många kramar till er =)

• Therese6699

Godmorgon.... USCH vilken besvikelse det var igår med  Fotbollen, jag var så frusterade att jag fick gå därifrån efter dom hade missat straffen... snacka om iskalla! Men men som jag sa till Nicklas, nu slipper vi vara orolig att missa någon match när vi är ute på bilsemester : )

Igår så kom Visslan och hennes man förbi till oss med en jättefin present ifrån ett gäng på FL. Det var en läderinbunden bok med en massa fina bilder och ord ifrån er. Den var otroligt fin och vi tacker er med hela vårt hjärta. Vi är berikade med så många fina minnen av vår son som gör att vi alltid kommer att komma ihåg honom som den lilla hjälte han var.

Kramar
    Therese

• Ella79

Hej familjen!

Vad trevligt ni verkade ha haft det på midsommar, förutom Liams lilla toalettdykning:)... Stackars han...

ÅHHHHH vilken SKIT match. Här har man gått och laddat i flera dagar och sen tar matchen slut på några minuter...Vad hände??? Nä det var inte alls kul. Då var VM över för denna gång... Ja ja vad är väl en bal på slottet...

Nä nu ska jag fortsätt med att göra en betällning av crocs från england... Det är kul det är bara svårt att välja färg...

Ha en bra dag! /Elin

• HeWe
    Gomorron lilla familjen såå gooa.

Jag önskar er en fin dag...om än lite blåsig, men solig å skön iaf..
    Här blir de planteringe heeela dagen..skall införskaffas träd å buskar idag...hoppas vi finner nåt fint.
    Jaa ni, fotbollen blev ju inte som man tänkt...men iof..de var nog väntat mot tyskland, men hoppet ska man ju aldrig släppa, eller hur?
    Hoppas ni får en skojjig dag...massor me kramar till er alla...å givet...Tillemann...vinkevink å slängpuzzizarna sänder jag till dej min vän...kram Helan i Piteå.