• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mira24aug

Åhh vad ni har det svårt men vi är många som tänker på er nu och senare.

• Zaija

Massvis med styrekramar till er....blir så ledsen när jag läste dagboken.Hoppas Tille slipper ha ont.

• Happy me

Du lilla pyre, Tilleman!
    Du kämpar som en sann liten hjälte,
     men nu måste du vara modig förstår du!
    De tårar vi fäller är inte för att få dig att stanna,
    de tårar vi fäller är sorgen att du måste gå.
     Du har uträttat storverk,
    fler än många av oss!
    När klockan är slagen och timman är här,
    vem vet var färden då bär?
    En stor kram skickar jag med på färden,
    din familj finns med dig lilla vän,
    tills du nått till den andra, ljusare världen!

Therese o Nicklas,
    ingen av oss andra som inte gått igenom
    just förlusten av ett barn
    kan ana er sorg och ledsamhet just nu!
    Låt er finnas för varandra och var starka i det!

Tänker på er!

• Ellie84

Vet inte vad jag ska skriva men vill tala om att vi tänker på er..hela tiden finns ni med oss..

• Bonus

tänker på er och önskar att ni får en bra dag trots allt

• Renee78

Jag satt med min 8månaders bebis i knät o tittade på biderna av Tille, Då lägger Ludde huvudet på sne o ser fundersam ut sen ler han Jättestort o börjar babbla bebisspråk som bara den, vet inte vad han sa till Tille men det var härligt att se.
    Hoppas att Tille slipper att ha ont idag.

Snusar lite på Tilles panna o kramar om er andra

• Angi79

vet inte vad jag ska säga men det gör ont i hjärtat att höra hur han mår nu... jag beundrar er styrka att orka oss få ta del av era sista dagar/timmar
    många kramar

• Ella79

Svårt, det måste vara så svårt. Ni som kämpar så tappert. Håll ut en liten stund till...Tille går när han är redo. Han är bara så upptagen med att packa alla glada minnen i sin resväska, snart är han klar...Ni klarar det här tillsammans...

• pimpim99

Lille Tille som kämpar och kämpar...
    ...familjen...lita på Tille...han VET när det är dags att släppa taget...
    ...han kommer att göra det när han är redo...
    ...hur svårt det än kan vara att se sitt barn långsamt försvinna...
    ...så lite på att Tille vet när tiden är inne...använd all er Kärlek så länge...
    ...den behövs och är så viktig just i denna stund...
    ...Tille vet när han är redo...

VARMA KRAMAR och KÄRLEKSFULLA TANKAR till familjen

// Johanna

• place

gud vad jag tänker på er varje minut som går !
    Det känns svårt att säga detta, men tror att det är bäst för alla och för lille Tille. Att han kunde somna in i en djup och skön sömn och inte vakna mer. Det låter helt fel och säga så om en liten kämpe men att se och gå och bära på all hans lidande och smärta är inte bra och nu får det vaa nog.
    Vi kommer alltid att ha Tille i våra hjärtan.
    Jag vet att det är fler som tycker som jag och härifrån vill jag bara krama om er som familj och säga att allt kommer att vara bra.

Vi älskar er och tänker på er.

Claudia och barnen....från Göteborg

Svar på tråden Tilles tråd