• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Tuzzen

Låter kanske fel, men vill verkligen TACKA Tilles familj för att ni delar med er av er underbare son till oss andra. Det går inte att beskriva i ord de känslor som ni plockar fram hos oss.

• marie 37

Med risk för att bli tjatig med alla tankar, snusningar och värme. Jag önskar jag kunde göra någonting för er. Jag hoppas att ni känner alla tankar, snusningar och värme som kommer till er. Önskar lille Tille en smärtfri dag. Tankar och kramar/Marie

• Bowmore

Hoppas ni slipper fler såna nätter. Han kämpar och kämpar. Tänk att nån kan ha så mycket liv i sig.
    Lider så mycket med er. Önskar det fanns nåt man kunde göra...säga

Vad fint av Timrå. Hoppas det är riktigt många som till köpa tröjan och att det blir massa pengar till Tilles fond. Önskar jag hade massa pengar att skänka.

Ta hand om er! Håll om varandra hårt.

Vi finns här när ni behöver oss.

Kramar

• minisnutt

Jag vet inte vad jag ska säga. Finns inga ord längre. Jag känner så starkt med er. Jag hoppas att inte Tille behöver ha så ont idag och att ni får en bra dag.

Kramar Desiree med familj

• Maggan78

Lille Tille-hjälten

Det gör ont i mig när jag läser hur ont och orolig du är. Kramar hela familjen hårt och länge. Blåser mjukt på Tilles panna

• Jonalv

Tittar till er igen, ser att det inte har varit någe vidare inatt. Att livet kan vara så kraftfullt att det inte vill släppa det är rätt så ofattbart. Vi är så många som fortfarande önskar att det kunde vända det är ju så med oss människor att trots vi många gånger vet utgången så finns hoppet där till slutet. Vad skönt att ni har föräldrar som är runt er och fixar sånt som inte känns så viktigt t ex mat. Snusa på varandra!

Ni är i våra tankar hela tiden.

Kramar från Nyköping

• skruttis77

Hej jag läste om er i aftonbladet, man blir alldeles tårögd! Jag kan inte säga att jag förstår men jag kan ana den smärta ni känner. Jag har en liten dotter på 4,5 mån och bara tanken att förlora henne är outhärdlig.

Ni är otroligt starka, när det gäller ens barn har man nog oanade krafter! Man önskar det kunde ske ett mirakel.

Hoppas den sista tiden blir så bra som bara möjligt för er lille pojke!

MVH Anna

• Mrs Corbally

Tänker på er så enormt mycket varje dag. Hoppas för er alla att ni får en bra dag idag.
    Det är så svårt att skriva något som man tycker låter vettigt...men ni finns i mina tankar nästan varje minut av dagen.

Sköt om er!!

Kram!

• Jonalv

Therese!
    Du kanske har svarat på det förut men när du har lust, tid och ork kan du väl informera oss om vart vi kan köpa era pins.

Kram

mamma jonalv

Svar på tråden Tilles tråd