• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mamma69

Jag lider med er, nu måste han få sina vackra vingar snart och få ro, ni måste få ro, han verkar ju så stark den lilla, lilla vackra bäbispojken.
    Jag har bestämt mig för att alla mina vänner och bekanta ska ge ett bidrag till Tille- fonden, ska börja samla in deras bidrag i morron samt vårt såklart.

• Therese6699

Liam är alltid hos oss, han bor här. Dea kommer på torsdag.

Kramar

• NelliesMama

Läste att natten återigen hade varit jobbig.....ni gör det så otroligt bra...fast det tror jag du vet att jag tycker.

STORA KRAMAR till er allihopa!

Linda, Nellie och Maths

• Plupp01

Jag blir så ledsen när jag läser i din dagbok Kan inte ens föreställa mig hur det känns som mor att se sitt barn tyna bort och ha ont. Tårarna bara rinner på mig. Det känns fel att säga att man önskar att lidandet snart ska ta slut för er alla. Det innebär ju att Tille i så fall inte kommer att finnas bland oss då. Det är en hjärtskärande tanke.

Massor av styrkekramar till er alla.

• viktoranton

Terese! Ja vad ska man skriva i dag? hade hoppas att lileman skulle ha somnat in i natt, men han är så stark,trots ingen mat. Han lever vidare på all denna kärlek han får.
    Hoppas att ni får en bra dag trots allt! Styrke kramar från oss

• Kollsmitt

*Inga ord , bara en lång, värmande kram*

Ständigt i mina tankar!

• Memo

Go morgon på er, va inne och läste dagboken och blir så ledsen. Men det är väl dags för lilla Tille att släppa taget nu, han har gjort sitt här hos oss. Tänk vad mycket han har hunnit uträtta på sin korta tid här, det är helt otroligt.
    Även fast det inte är natt nu så skriver jag: Dröm sött Tille
    Många kramar till hela familjen

• Flutterby

Nu räcker orden verkligen inte till längre. Jag sitter med en stor klump i halsen. Önskar att det fanns något jag kunde göra. Ni ska i alla fall veta att jag tänker mycket på er o sänder er mina varmaste styrkekramar.

Svar på tråden Tilles tråd