• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • BEllens mamma

God morgon familjen och lille Tille-man!

Jag blir så rörd när jag läser dagboken... önskar så att han ville dricka... jag liksom känner törsten inom mig. Men Tille verkade ju ändå rätt nöjd under rådande förhållanden... Hoppas att er dag blir dräglig... och det där med att döden var som födseln... det var vackert tycker jag... och då tänkte jag på den gamla frasen "från jord är du kommen... från jord skall du åter varda..." Det känns grymt, men det kanske är så? Jag tror inte på Gud, men något måste man ändå tro på en sådan här gång... Många, många fjärilslätta kramar och små, små varliga blåsningar till Tille-man från oss i Linköping!

• Tissan

Godmorgon Tille kämpe!
    Hoppas ni får en fin dag. Hoppas åxå att du mamma under dagen får fler fina minnen av din lillkille att för alltid bära med dig. Tänker på er!

Kram Tissan

• Therese6699

Moa o max: så otroligt sött sagt av din dotter. Ge henne en kram ifrån oss.

Kram

• Cakar

God morgon lille Tille
    Önskar dig och din familj en underbar dag

@-->--

Kram Lena

• Nova 68

Kära familjen hur orkar man se sin son bli mindre och mindre jag beundrar er, ni är stora hjältar i vår familj. VI TÄNKER PÅ ER HELA TIDEN kram

• Hemgårn

Godmorgon, Tille med familj. Nu sitter jag i mitt klassrum med mina elever. De har frågat om ljuset så snart ska jag berätta för dem.

Snusningar från din kompis Magnus
    lfl.mine.nu/tille

• Moa och Max

Therese:
    Ska absolut ge henne en kram i från dej!

• BEllens mamma

Allesammans!

Jag tycker att vi ska visa Therese och hennes familj med lille-man i spetsen så mycket respekt att de som ger henne alla de goda, alternativa råden såsom allt från healing till örter om än i välmening, slutar med det!

Det känns som om de har fått nog nu och det bör respekteras. Precis som Therese skriver så skulle de ha prövat OM de hade vetat om att så bara ett enda barn hade överlevt Tilles sjukdom! Therese verkar ha tagit reda på det mesta... och nu kan vi läsare bara respektera hennes önskan om att acceptera Tilles situation som den är!

Du är enormt stark Therese (och Nicklas och alla andra runt omkring också förstås) och jag sänder ett fång styrkekramar till er alla!

Kramar från Lotten i Linköping

• BEllens mamma

Allesammans!

Jag tycker att vi ska visa Therese och hennes familj med lille-man i spetsen så mycket respekt att de som ger henne alla de goda, alternativa råden såsom allt från healing till örter om än i välmening, slutar med det!

Det känns som om de har fått nog nu och det bör respekteras. Precis som Therese skriver så skulle de ha prövat OM de hade vetat om att så bara ett enda barn hade överlevt Tilles sjukdom! Therese verkar ha tagit reda på det mesta... och nu kan vi läsare bara respektera hennes önskan om att acceptera Tilles situation som den är!

Du är enormt stark Therese (och Nicklas och alla andra runt omkring också förstås) och jag sänder ett fång styrkekramar till er alla!

Kramar från Lotten i Linköping

• Tottinonna

Nu lever Lille Tille på enbart Luft och Kärlek från sina underbara föräldrar.
    Känns skönt att veta att Tille fick de bästa av föräldrar under sin korta tid på jorden.

Svar på tråden Tilles tråd