• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Gilga

Blir lättad över att man får säga gomorron lille prins en dag till.*L*:.hoppas ändå att din natt varit skön,med mamma och pappa alldeles nära.
    Du har verkligen dom bästa föräldrar ett litet fjärilsbarn kan ha,ingen tvekan om det..

Hoppas att ni alla får en fin dag idag,och lilla sötnos..försök dricka lite i alla fall..

Varma snusningar på din panna

Gunilla

• Alvi

NU lägger jag för första gången in en KRAM i den här tråden...!! Många många kramar från min familj till er familj!

Jag är en glad sork som njuter av livet...!
  • marie 37

Då var det en ny morgon och vår kämpe hänger med,
    om än på en skör tråd. Önska er en bra och smärtfri dag.
    Kan inte sluta tänka på Tille, Mamma Therese och Pappa Nicklas
    och er dagliga kamp.
    Ni tar upp stor del av mina tankar dag som natt.
    Jag tittar in lite senare.
    Många snusningar/ Marie

• AdWi

Hej på er!
    Hoppas att helgen varit god, läste att ni gick på en solig promenad, härligt!
    Det gör ont i hjärtat att läsa att Tille inte äter eller dricker..

Även fast vi inte känner varandra så tänker jag på er hela tiden. TACK för att jag fått lära känna er, ni har öppnat mina ögon på många olika sätt.

Hoppas nu att dagen blir så bra den kan.
    Många tusen kramar fyllda med styrka och några snusningar till Tille som gör att han himlar med ögonen.

• Moa och Max

God morgon familjen. De känns fel å säga att de är härligt å se att Tilleman e me idag också men ändå så känns de rätt ändå och säga så! Ni får 1 dag till med han, 1 dag till å insupa hans kärlek och hans dofter innan de är dags för han å gå vidare. I går kväll tänkte jag på er när jag sövde dottern min. Grät lite stilla och dottern frågade på en treårings vis - Mamma, ha du ont någon stans?
    -Nä lilla gumman, jag e lessen för att lille Tille är så dålig.
    - Mamma, vi kan sätta pippiplåster på Tille så gö de inte ont!
    - Pipppiplåster hjälper inte Tille tyvär.
    Hon funderade å funderade och utbrast
    - mamma, om han får alla mina plåster hjälper de då?
    Hon älskar sina pippiplåster och INGEN får ta dom och jag tyckte de va så otroligt gulligt utav henne och jag önskar såå starkt att de verkligen skulle hjälpa me å sätta på pippiplåster för å få han frisk. Men de är enbart önsketänkande som aldrig kommer å falla in!
    Jag hoppas dock att eran dag kommer å innehålla många härliga och mysiga stunder.

• Ella79

En ny dag att vakna till. Grått och mulet som vanligt här uppe i Umé. Jag ler och gråter på samma gång när jag läsar dagens anteckningar från dig Therese...han tjurar på lilleman...Då är det väl inte dax riktigt än... Och du, jag vet vart han får sina krafter ifrån! Det är ju från er, hans mamma och pappa, de om starkaste människorna som finns. Många, många, många Varma, Stora Stärkande Kramar till Tilleman och familjen.../Elin

• nessie72

Tilleman du kämpar ännu....
    Therese förstår om du bara vill skicka i väg datorn....kan behövas i bland...
    Du och nicklas står ju tille närmast och har kunskapen....vet att det inte är lätt..men ni är så otroligt starka..men även dom starkaste måste i bland visa svaghet...
    Tänker på er och många kramar till er allihop
    Jeanette med familj

• Annica71
    En slängpuss till dig Tille. Jag förundras över var du finner krafter till att orka kämpa vidare. Det måste vara från all kärlek från din underbara mamma och övriga familjen. Tänk vad det skulle blivit av dig om du inte fått denna sjukdom?..något enormt stort är jag övertygad om.

Hoppas du får en så bra dag det bara går. *kram*

Helt otroligt vilken tjej du är Therese, vilken enorm styrka du har som delar med dig, förklarar och genom det kommer hjälpa så många andra männsikor i framtiden som drabbas av samma sjukdom som Tille gjort.

Kram till er alla.
    Annica med Tiffany 2005-07-10
  • LillaMy78

Hoppas att du, Tille får en smärtfri dag! Tror oxå att det är ni som ger honom krafter att orka!

*kram*

• Kalina

Kunde inte somna i går kväll. Låg och tänkte på Tille och hans familj, samtidigt som jag hör min 9 månader gamla dotter ligga och snusa i sin säng brevid.
    Så orättvis världen är....
    Lilla Tille som kämpar för sitt liv...hans vakande familj..

Styrke kramar....

Lilla bus...mammas kärlek.
Svar på tråden Tilles tråd