• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amazona

Therese, det gör mig glad att höra. Kram på er och en viskning till Tilleman.

• mami83

ville bara säga god morgon till Tilleman...=) Hoppas ni ha lika fint väder där som vi ha här nere... =) Kram jennie

• Sömntutan

God morgon på er, hoppas ni har haft en lugn natt!
    Mina tankar är hos er hela tiden och bilden av lille Tille kommer upp i mitt huvud många gånger om dagen.
    Ta hand om er!
    Kram Anna

• Jissa

Jag har läst mycket i mina diktsamlingar under tiden jag följt Tille. En dikt av Bo Setterlind är mycket vacker och handlar om en fjäril, precis som Tille, den lille fjärilspojken:

Säg inte, att ingenting blir kvar
    av den vackraste fjärilen livet gav.
    Säg inte, att vingarnas färg bleknar bort
    och försvinner i vinden som stoft, som stoft.
    Om fjärilens kropp
    måste gömmas i grav,
    är ändå den svindlande
    flykten kvar!

Bo Setterlind

• Neno

Hej Therese, jag har bara undrat på hur gammal du är?! Kanske en fånig fråga/undran och du behöver ju givetvis inte svara om du tycker de är en dum fråga. Är lite nyfiken bara...
    Önskar er en härlig dag och en stor kram skickar jag
    Karin(30 snart 31)

• Solktt

Villken kämpe Tille är. Så liten och skör men så otroligt stark. Han är ett ljus som aldrig slocknar. Har ett ljus brinner för Tille i mitt hjärta.

Maria och Jenna 9 månader

• Chva72

Godmorgon till Tille med familj.. hoppas din dag blir rofylld och att ni mitt i all förtvivlan ändå mår bra.. det lät konstigt men .. ni är så otroligt starka och tvingas uppleva det som ingen önskar sin värsta fiende ens.. jag vet inte hur ni pallar.. ni är otroliga!

Jag får nästan ångest då jag försöker föreställa mig lite hur det kan kännas, men det går inte att föreställa sig heller.. vilken väntan på något oundvikligt..

Det man är orolig över nu är hur själva insomnandet går till.. hoppas det bara blir att han sluter ögonen och får ro..

Lilla gubben.. du kommer att vara saknad av många.

• Zaija

Gomorron Tille och resten av familjen.

Skönt att läsa att Tille inte har behövt ha ont i natt.
    Måste bara skriva några rader förrän vi åker i väg till Lappland.Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan internet 1 vecka,kommer inte att kunna läsa om Tille varje dag som jag har gjort nu i flera månader.
    Ni är otroligt starka föräldrar och vilken kämpar kille Tille är.Önskar er allt gott.
    *Mångar kramar från mig och min familj*

• En mor

Tille.
    En liten godmorgonsnusning på din kind.Hoppas natten var bra..så bra den kan vara.
    Som vanligt så finns du i mina tankar när man vaknar.Du är en liten kämpe som berör så starkt.

Ps!Vet inte om det blir dubbla inlägg nu.Ds!

• LoBe

Godmorgon Tille med familj!
    Då är det ny dag och ny vecka.
    Hoppas att det blir en lugn och skön dag för er...så skön ni kan få iaf.
    Tänker på er ständigt.
    LoBe

Svar på tråden Tilles tråd