• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Cris

Therese,

Jag hoppas att Du får ett litet avbräck i och med Din tur på stan.
    Vet ju att Tille ändå alltid är med Dig.
    Stora, stora kramar!

Kristina

• anmob

Mitt i allt det tråkiga kan jag inte låta bli att glädja mig åt att det finns så många människor här i världen som bryr sig om.
    Ta väl hand om varandra!

• Skogsmulle

Många kramar! Tänker på er alla!

• skånemarie

Till Tille

Jag är ännu en av alla dessa människor som följer din kamp mot din elaka sjukdom.
    Har under en veckas tid varit här och följt allt som händer, men utan att skriva något.
    Känner nu att jag vill framföra en liten hälsning till dig och din familj, för att visa min omtanke.
    Tänker väldigt mycket på dig Tille!

• FiaLisa75

Frågade tidigare utan svar, provar därför igen. Vart hittar jag Thereses dagbok? Antar att det inte är hennes blogg ni pratar om....

• Annica71

Det är en artikel om Tille i Aftonbladet idag igen. Jag vågar väl inte länka för då kanske tråden stängs igen, hoppas ni hittar artikeln ändå.

Tille: OM du bara visste vad du berör mig, du finns i mina tankar hela dagarna. Det gör mig så ont att du ska behöva gå igenom detta. Dumt att något sådant här ska behöva hända men det har verkligen gjort mig till en bättre medmänniska och framförallt en bättre mamma till min älskade Tiffany då ditt öde fått mig att inse hur skört livet kan vara och hur tacksam man ska vara för allt.

KRAM

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • FiaLisa75

Lillstrumpa - tack, misstänkte det, så jag kikade där.

Tack så mycket!

• LinksMamma

Många kramar från familjen Spets Qvarnström..
    Puss på pannan och mycket kärlek från oss

• viktoranton

Hoppas ni fick en härlig stund tillsammans på stan ! Måste vara lite skönt att komma i från en stund och att bara få vara med Liam , hoppas du förstår mig rätt??? Många bamse kramar till lilleman och till er med...

Svar på tråden Tilles tråd