• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Theresesmamma

Ja, jag är också på väg till jobbet alldeles strax. Ville komma in här och säga hej då på en stund! Smeka dig lätt på pannan Tille och krama dina föräldrar och syskon! Ta hand om er och njut av varje sekund!

• Vilddjuren

Hej på er! Det är med en stor klump i halsen sitter jag här och läser, han är en sådan kämpe att han orkar hålla ut!
    I helgen gjorde min älsta grabb ett himla rakartyg och först blev jag arg för att jag blev rädd men så dök bilden av lilla Tille upp i mitt huvud och allt det arga bara rann av mig! Tack Tille för att att du lär oss hur viktigt det är att vara rädd om dem man älskar, livet är så kort och alldeles för dyrbart för att slängas bort!
    Tänker på dig varje dag även om jag inte skriver varje dag, håller nästan varje morgon då jag läser om hur natten varit om du fortfarande kämpar på!
    Du är min hjälte! Har sagt hur många gånger som helst till min sambo vilken stor kämpe du är!
    En stor kram till dig och din otroligt starka familj!

• Lot

Janets - Therese har svarat på den frågan någon gång tidigare och jag tror svaret finns om du läser igenom hennes dagbok... Mest så hon slipper svara igen...

• Hemgårn

Tille, nu är skoldagen slut oh jag sitter här i klassrummet själv med ditt ljus. Den sista gruppen jag hade frågade också varför jag har ett ljus tänt och då berättade jag det för dem. De satt så stilla och lyssnade. Jag visade ett fint fotgrafi av dig för dem medan jag berättade varför jag alltid har ett tänt ljus med mig. När jag pratat klart ville några av ungdomarna skriva dikter för de hade blivit ledsna. Det fick de göra. Bra va?! Nu ska jag släcka ner i sal6 och gå till mitt arbetsrum. Där, på mitt bord, ligger fyra vita och långa stearinljus. Jag köpte flera stycken. Bara så att jag skulle ha ifall de brinner för fort.
    Jag läste att du har varit vaken idag och spanat lite. Det är skönt att höra. Du är ju en nyfiken krabat. Dags att kila. Ta hand om din familj lille vän.

Snusningar från mig.

Magnus
    lfl.mine.nu/tille

• Zindie

Hemgårn---Vad fint gjort av dig och vilken fin sida!

Kram till Tille idag och jag tänker på dig varje dag.

• BEllens mamma

Tassar bara förbi för att blåsa lite på Tille-mannen och se så att inget har förändrats...

Kram, kram så försiktigt det nu går!

• lurksmulan

Tassar förbi för att se hur Tille-grynet har det, men utan att väcka honom...

• mitsuyo

Du lille tappra Tille. Du är stark.

Svar på tråden Tilles tråd