• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • dottermorochmormor

Jag, Razmus och hela min familj önskar er en mysig, lugn och varm kväll tillsammans.
    Vi tänker på Tilleman och er flera gånger varje dag.

• adrenalin
    Jag tänker på Tille varje dag. Jag kramar Fia flera gånger extra varje dag på grund av Tille. Jag älskar henne så mycket och jag önskar er allt gott!
  • AiramE

Vi kommer finnas här för er så som ni finns här för oss! Kram

• koje

Tänker på er i massor och har varit inne här hur många gånger som helst idag.

Tillelille att du orkar kämpa. Som jag sagt du är en liten stor hjälte i en väldigt liten kropp som vägarar att ge upp.

Som någon hade skrivit i någon tidning när vi fick vår dotter som är född med LKG så stod det att får man ett barn som inte är som alla andra så är det naturen som valt just dessa föräldrar för naturen vet att dessa föräldrar klarar allt.

Hur konstigt det än låter så stämmer det faktiskt. Naturen har valt din mamma o pappa att få dej och att de får kämpa som djur för dej och att du ska få må bra och att du inte ska ha ont. Och du är deras lille ängel.

Du finns i våra tankar hela tiden Tille lille och dina föräldrar finns där med och inte minst dina syskon. Ljuset här hemma är fortfarande tänt för dej vi har lyckats bränna ut en hel massa ljus för dej och fler lär det bli.

Många varma tankar till dej lille kämpe och de dina från oss Familjen Haack i Skånes Fagerhult.

• Pyret 85

.....^....
    ..../..\...
    ...(....)...
    ...,~’~,...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|.....|...
    ...|___|...
    ..(____)..
    .(_____)

Tänder ett ljus för Tille och familjen och hoppas ni får en lugn natt!
    Tänker på er!

//Mamma till världens sötaste Lian
  • Björnes

Hej Therese!

Säger det igen. jag är så oerhört imponerad avdig! var får du all styrka ifrån. Läste nu att er lille Tilleman ser ut som ett litet spöke. Usch, jag tycker verkligen synd om honom. Han verkar inte vilja lämna er ännu. Vem skulle vilja det med den kärleken som ni visar?!

Hoppas att han trots allt får somna in snart. Vill inte att han ska lida mer. Tänker på er hela tiden. Skönt att ni har varandra och lille Liam.

Ni har verkligen fått mig att vara mer tacksam för livet och inte klaga på småkrämpor som barnen ofta råkar ut för. jag skäms för hur jag har varit.

Hoppas att ni får en mysig kväll ihop med Tille. Kanske blir det er sista, även om jag inte vill tänka så.....
    Ge Tille, allas lille goding, fjäderlätta pussar i pannan.
    Kram på er och tack för att ni låter oss få vara med.
    Erika

• ÖRTEGREN

Hej Therese!
    vi kommer att finnas här för er även efter att lille tille (inte är med oss) han kommer alltid att finnas i våra hjärtan det kan jag lova från hela mitt hjärta .. ta nu vara på den tid som är kvar med er älskade lille Tilleman..snusa på honom så mycket ni bara kan ..och ge honom mjuka lätta kramar från oss ..många kramar till er ochså / susanne i landskrona med familj

• CORPSBRIDE

Vad jag önskar att du visste lilla tille hur du berört mitt hjärta,det är obeskrivligt..jag kommer alltid att minnas dig lillgubben och även din fina och underbara familj.Jag önskar att jag kunde skänka er den styrka ni så mycket behöver.Sov gott lillvännen.
    Kramisar på din lilla panna och näsa.

• ÖRTEGREN

sov så sött lille tille och dröm söta drömmar..änglarna vakar över dig/kram

Svar på tråden Tilles tråd