• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Eija77

Therese: Hur mår Tille nu? Har det varir oförändrat under dagen?
    Hittade Liam några fräcka kläder på stan då? Hoppas ni hade det lugnt och mysigt i alla fall!
    KRAM till Tille och hela familjen

• Therese6699

Hej på er alla, nu är Liam och jag tillbaka ifrån inhandlandet av byxor. Och handla kläder är sååååååååå tråkigt tycker Liam och även jag. Men det gick faktiskt fort så det var ingen fara.

Jag har nästan ett 60 sidor stort worddokument med dikter och fina texter ifrån er på FL. Helt otroligt. Jag ska göra ett fint häfte och knyta lite fina band runt det så vi kan ta upp och läsa alla dikter när vi känner för det. På Tilles minnesstund ska alla dikter få ligga uppe så alla kan få läsa dom.

Vill bara ännu en gång med hela mitt hjärta säga tack för allt stöd vi har fått här på familjeliv och vi kommer antagligen behöva den efter att Tille har gått bort också.

Kram
    Therese

• Therese6699

Läget med Tille är som så att han ser ut som en spöke och han har väl sovit nästan hela dagen. Han har väl kanske druckt två teskedar vatten...

• Emab

Tankarna går till er idag liksom alla dagar...

Kramar från oss...

• Smurf26

Vill skicka små lätta kramar till lille Tille och stora kramar till övriga familjen. Tänker på er hela tiden!

• tammago

Kära Therese och Niklas!
    Tror att jag talar för alla här när jag säger att vi finns här sedan också.
    Många kramar till er allihop...
    små fjäderlätta smekningar till älskade lilla Tille!

(kramar om)
    Erica, malmö

• Happy me
    Tänker, funderar och känner, funderar, känner och tänker - på Tille, lille Tilleman!
    Lilla hjärtat vad du är fin!
    Ligger och får snusningar från mamma o pappa, eller hur? ♥
    De vill verkligen ditt allra, allra bästa lilla vännen!
    Hoppas du har det bra i vilket fall! Kram!!!
  • skåne84

TILLE jag tänker på dig hela tiden dina stora blå ögon har trollbundit mig du e allt ett charmtroll tack för att du gjort så mycket för oss alla !!!!

• Carolinejosefine

Hej familjen, hoppas ni får en lugn kväll. Solen lyser här i Stockholm och igår såg jag faktist en fjäril som flög förbi, tänkte på Tille då. Så skör men ändå så vacker och stark.

Vi är med er hela vägen så länge ni behöver stöd

Kram Caroline

Svar på tråden Tilles tråd