• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • norgesessan

jag tänkte oxo på Tille när jag såg en fjäril igår eller dan innan......det kommer jag alltid att göra.......God natt ifall jag inte hinner säga det senare...har två forkylda barn här hemma, jonathan får nog tänder när som hälst....han var inte så tidig som Tille...Tänker på er........

• jeja66

Har nu varit inne och tänt ett ljus på en sida jag hittade på ett av inläggen.
    Hoppas du inte har allt för ont.

En liten fråga till Theres som du säkert fått många gånger: Är det stor risk att ett eventuellt syskon till Tille kan få samma sjukdom?
    Tänker väldigt mycket på er och är inne flera gånger om dagen för att se hur det är med lilla Tilleman.
    Även min 12 årige son följer hur det går..

Måste nu laga lite sen mat...

Kram//Eva emd familj

• 3småttingar

sKICKAR NÅGRA SMÅ LÄTTA kramar till dig lille Tille och nartuligtvis även till dina föräldrar och din store bror....

Hoppas att natten blir lungn.....

Sov så gott lille Tille.....

Kramizar i massor.....

• Teskedsmamman

Ikväll tänder jag åter ljus för Tille, det sitter en liten tagg därinne i bröstet och den gnager och säger att Tille går inatt... Kanske gör han det, kanske inte... morgondagen får utvisa...

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Flippens mamma

God natt Tille! Hoppas du får sova gott! Tänker på dig Liten!

• felix mamma

natti natt lilla tille.
    sov sött lilla prins.

• Alicia05sMamma
    Godnatt lilla Tille & sov så gott. Hoppas då får sova skönt utan smärta.

()
    ||
    ||
    ||

♥ Tille - vår allas lilla käpe
    Du kommer alltid ha en speciell
    plats i mitt hjärta.  ♥
  • Hemgårn

Tille, du, jag vet en sak! Om du får för dig att gå nu, eller om en stund så finns jag här. Jag tror det är ljus nummer tre som brinner nu av de fem jag köpte på ICA tidigare idag. När det har brunnit ner sätter jag genast i ett nytt. Du kan komma att behöva ljuset strax har jag på känn, lille vän. Mina elever var väldigt medkänsliga med dig idag. De skötte sig bra och vi hade en fin pratstund de och jag. Det får vi ta vara på, eller hur?! De tyckte du var söt på det kortet jag visade. Goa ungar det där. Nåja, jag ska väl natta Olle nu så ta hand om din familj och dig själv så länge. Jag kommer in om en stund igen.

Snusningar från din Magnus

lfl.mine.nu/tille

• emlet

SKickar en fjäderlätt klapp till Tille och en stor Godnatt kram till resten av familjen.
    Vi tänder ett ljus för Tille kl 21 varje kväll....

• Farth Vader

Min dotter Willow (4 år) vill att jag skriver en godnatt hälsning till Tille. -"Skriv Kärlek och Omtanke till Tille från Willow" säger hon. Vi har pratat mycket om Tille här hemma och hon sörjer också. Hon har ritat flera teckningar och alla föreställer Tille. "Det känns som om jag känner honom" brukar hon säga och det gör det nog för oss alla. Vi känner honom i våra hjärtan...och den som en gång bott i ens hjärta kan aldrig försvinna.

Hoppas Tille får en lugn natt och att han får sova nära sin älskade mamma och pappa.

Här hos oss brinner flera ljus för Tille-man, världens vackraste och tappraste lilla kille. *älskar*

Svar på tråden Tilles tråd