• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • LOTTA N

Har precis läst i gästboken om att Tille fm nu inte har så långt kvar, jag blir så ledsen när jag läser det trots att jag vet att det inte finns något gott slut på det här. Hoppas att Tilleman inte känner allt för mycket smärta och att han kan få lugn och ro när han sover. Mina tankar är hos er hela tiden, tack för att ni låter oss vara med om Tille och hans kamp. Tänk vad denna lilla kille har berört många... Många kramar och hoppas att ni får en bra kväll.

• solrosen74

Så länge du och Niklas behöver oss kommer vi finnas här.
    Jag hoppas ni får en lugn kväll.
    Många kramar Åsa

• 83an

Lilla fina Tilleman, jag hoppas att Du inte har haft för ont idag.
    Tänker på Dig dagligen...

Pussar på ögonlocken!

(hur kommer jag till mamma Thereses dagbok?)

• koje

Natti natt o Sov gott Tille lille nu i natt och hoppas att du får vackra drömmar och att du slipper att ha ont.

Hoppas att ni får en bra kväll. Våta tankar är hos er hela tiden, Tack för att ni låter oss vara med om Tille och hans kamp. Tänk vad denna lille super kille berör många.

Många kramar och fjäderlätta pussar till dej Tille och dina föräldrar och syskon en massa styrke kramar från Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky o Gabriel Haack i Skånes Fagerhult

• Dundermamman

83an- Gå in på Therese krypin och se under dagbok!

• Anders o Vincent

Vi tänker på ER hela tiden. Hoppas att NI får en lugn o skön kväll

Varma BamsEkraMar från oss

• MammaCarra

Hej! Jag har läst om Tille och följt er och jag tycker att ni är en fantastisk familj med stor personlighet och kärlek! Jag sänder er kramar och tankar!! Kram/ Carra

• Nötkaka

Vår fine, söte, fantastiske kämpe Tille!
    Jag tänker på dig hela tiden!
    Massor av lätta kramar
  • Gilga

Du vet nog att vi alla finns här för din mamma och pappa den dagen du väljer att lämna dom och alla som bryr sig om dig..lilla prins Tille,underbara lilla busunge..njut av den här kvällen med mamma,pappa och Liam..snart kommer ju storasyster till er,blir nog skoj.

Snusningar i pannan på dig,och varma kramar till övriga familjen..

Nilla

• Banilj

Inte heller jag finner ord som räcker till för att beskriva hur jag känner när jag läser om er. Att livet kan vara så grymt. Många varma tankar till er alla från mig och min familj.

Svar på tråden Tilles tråd