• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Gohjärtat

Tänder ett ljus för lille Tille o hans familj!

Hoppas att ni får en bra natt med sköna drömmar!

Kram kram

• Tesan81
    Hoppas Tille sussar gott nu i vaggan!! *kramar*
    Älskar min Villemo
  • Emelle

Vill bara önska Tille med familj en god natt.
    Tänker på er dagligen...

• Heaven81

Gör ont i hjärtat att läsa om lilla Tille, men vilken kämpe.. han har de vackraste ögonen jag sett! Ville säga att jag tänker på er! Ta hand om er! Många Kramar!

• Visslan

Önskar Den största lilla hjälten en god natt .. dröm söta drömmar nu liten..
    Varma kärlekens kramar..

• cleo2000

Vi tänker på dig och din familj, så mycket godhet som finns hos er är få förunnat. Du valde fina föräldrar Tille, o dom har haft den stora lyckan att få dig till sin vackre son. Vaka över dom när du sen sitter på ditt lilla moln o dinglar med benen! En dag ses ni igen!
    Fjärilslätta snusningar på din panna.....

• mamma990305

hej skulle bara önska er godnatt o hoppas ni får en lugn natt o hoppas lille tille inte har allt för ont den lille stackarn små snusnigar till tille o kramar till er

• Nötkaka
    har precis läst din dagbok och sitter och gråter....
    Nu är det inte många dagar kvar skriver du....och jag förstår att det bästa är att Tille vandrar vidare och håller ett öga på er uppifrån...men jag blir ändå så ledsen att det skall behöva hända!

Oh vad starka ni är Therese! Du vet väl att du inte behöver vara så stark hela tiden!
    Skickar massor av kramar till er!
  • Jonalv

Ikväll strålar solen här i Nyköping igår såg vi en fjäril idag såg min sambo och mina barn 3 till de flyger så lätt lite famlande i vårens första värmande strålar. Tille du är vår lilla fjäril inte någon kommer kunna ta det ifrån oss vi kommer tänka på dig när vi ser fjärilarna fladdra förbi vi kommer tänka på dig när stjärnorna förstärks med en till som lyser så starkt så starkt. (Vi är en stjärntittarfamilj för vi har några däruppe som tittar till oss och vi tittar till dem..)

Godnatt lilla vän det är dags att vila nu.

Vi tittar in om och om igen för att se hur det är med er hela familjen.

Kram kram

Jonalvs mamma och pappa

• lemoira

Jag och min sambo satt igår och pratade om Tille som vi så ofta gör. Vi tycker det är så fint att han - trots sin sjukdom - inte framställs eller lever som ett offer. Han får leva ett, i sina ögon, normalt liv i ugn och ro hemma hos mamma och pappa. Ingen ändlös sjukhusvistelse med slangar och andra manicker. Jag tycker det är fantastiskt och så glädjande att Tille får leva så, i en vardag med sina närmaste. Det tror jag han är er tacksam för.

Svar på tråden Tilles tråd