• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • wavve83

Hej på er!!

Vill bara tala om som så många andra att jag tänker på er så mycket och har följt er ett tag och tårarna faller så gott som varje gång..
    Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva då jag helt saknar ord för det ni går igenom.

Önskar er all välfärd och styrka!
    Miljoners miljoner kramar till er!!!!!!!!!

• hillson

Godnatt på dig Lilla Tille och sov så gott... Vi tänker på dig och ett ljus brinner somvanligt i fönstret åt dig...
    kramar ömt....

• Ellie84

Fjäderlätte kramar och en flygande puss till lillkinden Tilles..

Tänker på er hela tiden!!

Vad du är stark lilleman..!!

• Asali65

Har följt denna lille pojk och hans familj men inte skrivit tidigare... kände att jag behövde göra det i dag.
    Varma, mjuka kramar...sänder jag nu... till dej, Tille.

Livet är som en godispåse: sött, surt, salt och beskt! Och så finns det choklad... *ler*
  • Zeraphia

Lilla Tille... Här brinner ljus för dig även ikväll.

Kramar i mängder till er alla!

• LOTTA N

...jag håller dig i handen och stryker lätt din kind, jag blåser på din panna, jag blåser som en vind. Jag håller dig i handen just nu så är du min, jag klappar dig på halsen och stryker lätt ditt skinn. För du är aldrig ensam, just nu är jag hos dig, just nu är heligt alltid så vila dig hos mig...
    Sov så gott lilla Tille, många kramar Lotta.

• tina 80

Hej på er

Läser om lille Tille varje dag och tänker på er.

godnatt och sov så sött
    kramar från oss

• Lindhis

Det kom en liten ängel från andra sidan
    för en kort stund finnas här bland oss
    Han kom för att lära oss vad
    verklig kärlek är, vad vänskap är.
    Han har inte kommit för att bli en hjälte
    han har kommit för att visa oss kärleken
    När tiden är inne kommer han att vända åter
    Han kommer vara saknad av många 
    vi ska alltid minnas honom.

• Mia o Simon

Hej på er. Läste att Tillemannen bleknar bort mer o mer Ett litet spöke, skrutten...

Therese, äter han inget alls nu? Måste vara jobbigt att stå och tillreda all mat och sen se att han inte vill ha nåta av det..Inte för tillagningens skull utan för att han har tappat matlusten helt..

Och en skvätt vatten, inte är det mycket att ropa hej över..Men! Han har väl ialla fall inte ont tack vare morfinet. Det måste vara viktigast!!

Har tänt vårt Tille-ljus här hemma..Hoppas det hjälper till att lysa upp hans väg om han skulle få för sig att ta sina vingar. // Många varma kramar Mia

• Misan75

Ja så var det kväll igen. Å med en klump i magen så sitter man å läser dagboken din.
    Å va ska man säga. Fy va det ska vara orättvist att se och bara vänta på att plågan ska sluta för er alla. För er att se å för Tille vännen att känna. De blå vackra ögona som slocknat å bara väntar på att somna. Så lilla Tille ta nu å vila.För ingen ska behöva lida mer nu. Jag vill inte inse att det ska bli så men tyvärr så........
    Kära Therese å Niklas ,Liam å Dea. Jag kommer att tänka på er varje dag.
    Å Tille kommer jag alltid att minnas. Kära lilla Tille.
    Ta vara på den tid ni nu har tillsammans kvar. Sniffa så mycket det går.
    Sen kommer ni att fixa detta. Det kommer säkert att ta sin tid, å det ska det få göra med efter nått sånt här. Å Tille kommer att vaka över er här nere å väntar tills ni möts igen.
    Många långa styrkekramar till er. Tänker på er varje dag å timma.
    Ta vara på varandra. Kärlek övervinner allt.

Svar på tråden Tilles tråd