• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • viktoranton

Tittar in igen!

Å Theres vad det gör on i hjärtat när man läser dagboken, tänker då på er hur ont det skall göra för er som ser lilleman hela tiden. usch usch. Jag hoppas nu både för er och lilleman att han somnar in i natt så att hans lidande får ett slut. Tycker Liam att det är otäckt att han kommer att somna in hemma? (Barn kanske klarar det bättre än vad vi vuxna gör?! Många bamse kramar till er snusa lite på Tille!

• isablo

Hej lille Tille sötis!
    Nu är jag inne och kikar till er igen!
    Sov gott i natt!
    Tänker på er!

• thelif

Godnatt på dig lille fina Tilleman. Ikväll tänder vi ljuset för dig, liksom så många, många andra runt om i världen. Sänder många, många styrkekramar till er alla, men en mycket försiktig sådan till världens finaste lille kämpe! Sov så gott, vi hoppas att ni får en fin kväll och natt tillsammans. All världens allra vackraste tankar går från oss till er, fast det är så svårt att skriva ner dem!

• ALinse

Ni är så oerhört starka, vilken tur att Tille fick just ER till föräldrar!

Jag saknar ord liksom alla andra men vill ändå säga att jag tänker på er och skickar en kram till er alla. Godnatt Tille.

• ChinaRoses

Tappre Tille.
    Du är min lille hjälte.
    När jag blundar så tar jag din lilla tunna hand och håller den i min.
    Sov gott, var inte rädd..............
    Tänder ett ljus för dig i Danmark.
    Dit du nu skall vandra finns ingen smärta mer. Alla ljus som vi tänder kommer att lysa upp vägen för dig..........
    Varm kram till dig Tille, och till dina nära och kära.
    Åsa

• Marymamman

Godnatt lille fina älskade Tille.

Ikväll tänder vi ett ljus för dig.

Tänker så på dig och din familj.

STORA tårfyllda kramar!!!

• Millan1984

Lille Tille, du finns för evigt i våra hjärtan, du starka lille kille

tänder ett ljus för hela familjen!!

• A S

Vi, liksom så många andra, tänker på er varje dag. Jag värderar min egen dotters liv högre nu.
    Hoppas du slipper smärtorna Tille!

• Berkemo

Hej Therese hoppas att du har haft lika varmt och skönt som jag. Har varit in och läst i din dagbok. Det är verkligen synd att Tille bara ska ligga och vänta. Ha en skön kväll och snusa på Tille från mig.

Svar på tråden Tilles tråd