• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helen72a
    Natt i natt
    Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
  • nenaj

sov gott hela familjen!Therese,du har fått mig att tänka lite extra på att man ska vara glad o tacksam för det man har,vilken förebild du är ,så stark som vill dela med dig,tack!Tille,kommer att minnas dig vilken kämpe du är med dina blåa ögon ,så fin.så älskad!
    tänker på er så mycket!kramar!

• Anknys

Godnatt lilla pojken... Hoppas att du får sova gott i natt.
    Vi tänker så ofta på dig...
    Kramar från Anki med familj.

• Bowmore

Farväl är ej för alltid
    adjö är inte slut
    I mina tankar finns du,
    där finns du alltid kvar

God natt Tilleman

• koje

Ojoj varför kan jag inte somna för. Jo för att du lille Tille finns i mina tankar.

Min man Haacker skrev för några sidor sen om en god vän som stäcker ut sin hand emot dej. Ta tag i den vännen.

Alla skriver så fint och jag e totalt värdelös på att skriva dikter mm.

Nu ska jag lägga mej o jag tror nästan att jag ska lyfta över Gabbebus till min säng o ligga o snusa på honom hela natten.

OOhhh nu kommer tårarna igen. Tillelille om du bara visste vilket litet under du är som uträttat så mycket stort på din korta tid här nere på jorden och jag vet att du kommer att ordna stordåd bland änglarna där uppe när du väl kommer dit. De sträcker ut sina händer mot dej.

Vi älskar dej Tillelille fast vi inte känner dej men ljusen brinner för dej både ute o inne så vi visar vägen upp.

Nattinatt vännen lille och vi hoppas innerligt att du inte har ont.

Kanske vi ses i morgon vem vet.

Fjäder lätta pusasar på pannan din och små nätta snusningar på din kind för att känna doften av en liten superhjälte.

Många styrke kramar till de dina runt dej

Från Familjen Haack Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i skånes fagerhult

• Trossens mamma

Sov gott Tille. Mjukt "nosgnugg"
    Anna-Maria , Daniel och Lilla Lova på Åland

*Stolt mamma och Ålänning*
Svar på tråden Tilles tråd