• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • uge

Det är en sak jag måste säga det är jag känner er inte vet inte vilka ni är ändå följer jag Tille & er familj varje timme .
    Jag gråter & läser allt vackert som alla medmännskliga människor skriver förstår inte att något så hemskt måste hända för att folk skall väcka sin empati.
    Själv har jag tre barn ingen har kommit utan kompliktioner men de är inte dödliga men ack så psykisk påfrestandeför oss som föräldrar.
    Men det ni går igenom skall ingen förälder behöva genomlida det kan vara svårt att ta till sig i dag men lite senare det är att ni blev utvalda till Tilles föräldrar för att ni just ni är de ni är det är inte många som skulle orka detta på det sätt som ni gör och glöm inte att prata med varandra om det svåra gråt & åter gråt jag låter nog troende när jag skriver men det är jag ej men jag vet att sorgen & saknaden kommer alltid att finns där varje dag & att ett nytt barn inte ersätter ett annat men det nya barnet förgyller en ny framtid & Tille kommer att vaka över detta med en stark hand!
    Men jag har hela tiden undrat varför han inte fått dropp?
    Jag vet det kanske är en dum fråga han är ju så liten det är svårt att sätta nål & huden så tunn,kanske det bara förhalar lidandet men hela senariot är svårt att förstå
    stora bamse kramar från Ulrika Gundahl Eriksson

• Filles Mamma

Kära lilla Tilleman!

Vill önska dig en god natt utan smärta och med många fina drömmar!
    Tänker på dej hela tiden lilla Tille, din underbara mamma, din underbara pappa och din fina storebror! Kan inte släppa er en sekund.

Har precis läst att du blir svagare och svagare och det gör såå ont i mitt hjärta.
    Usch...vill inte att du ska lämna oss, men ändå på ett sett så hoppas jag att du får dina små änglavingar så att du slipper ha ont mer lilla gubben.

Nu ska jag snart ta och gå och lägga mig men innan jag somnar så ska jag be en liten bön för dig!
    Tittar in till dej imorgon igen lilla Tilleman!

Många styrkekramar till er, men väldigt fjäderlätta kramar till lilla Tilleman!!!

• Jenton

Godnatt på er... Hoppas natten blir lugn för er.

• Nana 24

Säger godnatt igen jag med! Kan liksom inte slita mig...känner så med er och hur oerhört jobbigt ni måste ha det nu!
    Jag säger inte hejdå Tille, vi ses igen!
    Tänder ett ljus för er och hoppas att ni får många sköna drömmar! Sov gott världens gosigaste prins!

• anteninna

Jättevackra bilder måste jag säga!
    Tänker som vanligt på dig Tille varje dag så även denna.
    En låt som får mig att tänka ännu mer på dig är:
    Himlen måste sakna en ängel!!

Go natt lila söta ängel!

ZZZZzzzzzzzzzzzzz

***Sov du lilla Tille
    Världens underbaraste kille
    Slumra och sov en liten stund
    För då kommer John Blund***

• Lillan83

Satt och tittade på alla fina bilder på dig och din familj och tårarna bara rinner ..
    Varför ska gud ta alla dom finaste änglarna först .

Många kramar

• Utlandssvensken

Go natt lilla Tille med familj!
    Tænker på er...

• Mandi74

God Natt Lille Tille, du har kämpat så duktigt, du har visat oss alla att godheten finns, hoppas du snart får finna din frid. För alltid i våra hjärtan..

En liten visa,

Håll om mej

Håll om mej och ge mig tröst i livet
    Stötta mig och ge mej sanningen
    Led mig när jag står mitt upp i tvivlet
    Gör mig fri och låt mig växa stark

Svar på tråden Tilles tråd