• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pirran

God natt lille vännen.... den här dikten tycker jag är så fin, när jag läser den tänker jag på dig, lilleman:

Vid himlens grind

Vid himlens grind
    där blåser en vind
    från närmaste stjärna
    så sval mot din kind.

Vid himlens port
    står tofflor på rad
    när barfota änglar
    går molnpromenad.

I himlens sal
    är väggarna blå.
    Där leker Vår Herre
    tittut med de små.

Britt G Hallqvist

• Marielle 84

En stor men försiktig kram vill jag ge dig Tille, och dina underbara föräldrar.
    Jag blir mållös, vet knappt vad jag ska säga. Sådant här får bara inte hända.
    Det är orättvist
    Vill så gärna hjälpa, men vet inte hur.
    Stackars liten, du är värd det bästa.
    Nanna så gott nu bredvid mamma.
    Kramar Mellan --

• frk fräken

Tille lille... som du berör oss alla! Vilken fin liten ängel du kommer att bli som sitter uppe bland molnen tillsammans med de andra änglabarnen och vakar över oss som är kvar. Kram fina lilla gossen. Sov gott!

• Hemgårn

Tille, du vet att jag inte säger godnatt nu.
    Jag tänker inte göra det.
    Däremot kommer jag nu be dig kika efter en passande stenbumling där du och jag kan sitta en sommarkväll och spana lite, lite längre fram.
    Jag tänker inte säga godnatt.
    Jag vill istället säga att det vore fint om du kunde kolla om stenbumlingen är ok att sitta på, du vet, om den passar en liten kille och en något större.
    Jag kan ta med en påse bilar, såna man äter. De ska vara goda.
    Jag säger inte godnatt. Jag säger istället att du ska öppna dina blåa ögon och se på mamma och pappa. Visa dem. Allt. Lukta på dem. Känn dem. Och säg inte godnatt.

Snusning... evig. Din kompis Magnus.
    lfl.mine.nu/tille

• Tesan81
    Frippa: vilken vacker bild!
    Älskar min Villemo
  • LovleyMamma

Vad fin bild frippa.

God natt Tilleman. Hoppas att du kan sova utan att ha ont.

Hoppas vi ses imorgon igen.

• arema

Det finns en anledning till att Tille valde er som föräldrar.
    Han visste att ni var dom underbaraste som finns,för honom och hans syskon.

När Tille sitter uppe på molnen och tittar på er kommer han att vara stolt och dom andra änglarna avundsjuka och be honom berätta mer och mer om er underbara familj.

Jag tänker på er varje dag och skickar en försiktig men välmenade kram till Tille.

Kram från Annelie,Patrik,Vanessa 5 år och Charlie 1 år.

• Tesan81

kan inte sluta drunkna in i Tilles härliga blå ögon! Dom är så otroligt vackra, de är verkligen ängla ögon så han kommer att passa helt perfekt med änglarna på andra sidan!! Kramar!! God Natt!!

Älskar min Villemo
Svar på tråden Tilles tråd