• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Björnes

Godnatt Therese!
    Hoppas att ni får sova lugnt i natt och att Tille inte har ont.

"Lilleman Tösa"
    Så oerhört fint du skrev. Själv sitter jag bara här och gråter, vilket jag gjort mycket den senaste tiden.
    Erika

• mormor S

Hoppas att ni får en lugn och skön natt, så ni kan samla alla krafter som ni kommer att behöva för att klara allt som komma skall. Kramar till er, från en mormor till 3 underbara ungar.

• LillemanTösa

MikkisPikkis: Gråt du en stund..och sedan, så ler du..lite grann..för Tille..och för Dig. Här kommer en så go Kram till Dig..känner du?..Kram

• Kibell

Lilla goa Tille, är du på väg nu? Det är så ledsamt att du ska lämna oss, men du kommer få det så mycket bättre dit du kommer. Du tappre lille kämpe du kommer få leka och springa som andra barn, slippa att ha ont. Du kan sitta på din stjärna och titta ner på oss, titta ner och vaka över din mamma, pappa, bror och syster.
    Jag önskar dig en god natt och att du får sova skönt. Jag önskar också din mamma, pappa, Liam och Dea en god natt och MASSOR av styrkekramar.
    Till dig Tille sänder jag fjäderlätta pussar på din kind och lite lätta blås på din panna.
    Och du, om du ska till landet på andra sidan kan du väl hälsa till min mamma och pappa. Säg att jag har det bra här. Klappa och lek gärna med mina hundar och katter som även dom finns där.
    Sov så gott.
    God natt till er andra som skriver här.
    Kram

• Näckrosen

*Gråter floder*
    Hur kan livet vara så orättvist?!!! Jag gråter över eran Tille, över min ängel Johan och för att jag är så otroligt lycklig över min levande son. Och lika lycklig som jag är lika orolig är jag att det ska hända honom något så han följer storebror.

Tänker på er!

Kram Cia

• hillson

Jag säger godnatt nu till dig Tille....

Tänker på er dag som natt...

kramar till er alla...

• Ella79

LillemanTösa: Kan jag oxå få en liten kram av dig, du som skriver så fint så tårarna forsa? /Elin

• Ann Charlott

God natt lilla gubben hoppas du får komma till ro.
    Lycka till på färden mot en trygg och härlig tillvaro
    någon annanstans. Du behöver inte vara rädd det
    är många som vakar över dej.
    PUSSAR och KRAMAR.

• Therese6699

Tille sover aldrig själv. Utan vi är alltid i närheten. Skulle inte ha hjärta att lämna honom själv.

Kramar
    Therese

• zitis81

God natt och sov så gott.
    Tille: Om du bestämmer dig för att det är dax i natt så får du har en riktigt bra färd och du ska ha många tack för att vi har fått en chans att vara med dig den tid du funnits hos oss.
    Många kramar Rosita med familj
    vi tänker på dig och pratar om dig hela tiden och du kommer alltid finnas kvar i våra hjärtan ( )

Svar på tråden Tilles tråd