• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • 2flick

Jag kan inte låta bli att tänka på en vers som min mormor läste för mig när jag var liten, den gav mig alltid tröst på något konstigt sätt..Det går en ängel runt vårt hus han bär på två förgyllda ljus, nu sommnar vi i jesu namn Amen.. Hoppas att natten blir lugn, sitter på jobbet och täner på er.
    Sov Gott!!!

• fru bengtsson

Lille vackre Tille-prinsen... Jag förstår av vad din mamma skriver att det snart är dags nu. Snart får du för evigt slippa smärtan du levt med. Snart kan du leka med de andra änglarna, springa och busa så mycket du vill.
    Du ska veta att vi kommer att finnas här för din familj närhelst de behöver oss, och visst kommer du att hålla din lilla hand vakande över dem? Det är jag helt säker på!

Lille vackre Tille-prinsen... Jag önskar dig en lugn natt. Vila i kärleken och tryggheten från din familj och i vetskapen om att du gjort oss alla till bättre människor.

Många varma kramar till er, Therese, Nicklas, Liam och Dea och den ömmaste av smekningar till dig, lille vackre Tille-prinsen!
    Angelica

• Kollsmitt

Alla skriver så fint så snart kan jag inte se nåt för alla tårar....

• Bonus

Önskar er en god natt....
    Tänker mycket på er..

kramar från mig

• NINACRT

jag vet inte vad jag ska säga för att ni ska veta hur vacker son ni har!! att just ni får ta hand om honom ..visar att det är ngt speciellt med er!! ni måste vara världens bästa far o mor!
    hoppas eran tid tillsammans blir det finaste minnet ngn kan ha!!
    ni är guld värda!!!!!!!!
    tusen kramar...!!!
    man känner sig så maktlös..av att inte kunna hjälpa lille tille! =(

• Cakar

Tille, tack för allt du betyder för oss som vandrar på denna jord.
    Om ängeln kommer i natt så släpp bara taget och följ med.
    Det du gjort under ditt korta liv är mer än vad många gör under 70 år.
    Även denna natt kommer det att brinna ljus i vår trädgård för underbara fina lille Tille.
    Sov gott.

Kram Lena

@-->--

• anne b

Jeg vil bare si god natt, og takk Tille.
    Takk for at du kom til verden,
    og forandret den for så mange på denne korte tiden.
    Mitt hjerte gråter for deg og dine kjære.
    Du har endret mitt syn på livet,
    og det er jeg takknemlig for!

God natt, sov søtt lille Tille!

• nattuggla

Tänker på er! Läste i dagboken...läser alla vackra ord här i tråden...det slår mig vilken tur Tille har som har såna föräldrar som ni! Sköt om er!

Svar på tråden Tilles tråd