• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Flutterby

Det känns extra viktigt att önska dig God Natt i kväll Tille. Sov gott och dröm vackert och vet att du har uträttat storverk här på jorden!

• Känslosam 66

Godnatt lille Tilleman önskar dig allt det bästa, det är såsom att älska sin nästa.
    För det är det fina budet att älska din nästa så som dig själv och det har du lärt
    mig ,en del av mitt hjärta finns hos dig för jag tänker på dig ständigt,om du nu skulle lämna
    oss i natt så ska du veta att du alltid kommer att finnas i mitt hjärta för en del av den har du tagit med dig.
    Den delen som fattas den saknar, men på så sätt kommer jag aldrig att glömma dig Tille du vackra änglabarn med de tindrande blå ögonen.
    Ger dig ömma ömma smekningar på din kind.

Therese o familj ger er bamsekramar

• grynflingan

god natt lilla Tille. Du finns i mina tankar mest hela tiden. Jag har en pojke som också föddes i september-05, ibland när jag ser honom och tänker på hur tufft du och din familj har det, ja då värker det i mammahjärtat. *Kramar*

• jingyang

godnatt Tille vännen!! hoppas att du får en fridfull natt utan smärtor!! du är en stark kille och jag beundrar dig och din familj!! sov så gott du fina!! många lätta kramar från oss cajsa Mattias och lille casper

• majamia1

Godnatt kära familj!
    Jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att ni får en lugn natt! Tänker på er hela tiden!!
    Försiktiga kramar till er alla från oss
    Kram Marie med familj ♥♥♥♥♥♥

• Xarxa

God natt älskade lille Tille. Önskar dig en god sömn utan smärta. *blåser lätt*
    Kramar till övriga familjen, ni finns i mina tankar!

• K75

Godnatt lille Tille och Therese!

Tack för att vi får ta del av ert liv! Som någon skrev tidigare så har Tille haft ett uppdrag som snart är slutfört. Han har gett mig och många andra ett nytt perspektiv på livet. Tack! Jag tänker på er väldigt ofta!
    Natti natti!

Svar på tråden Tilles tråd