• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Makkan

Tille

My man
    My superboy
    My hero
    My star
    My angel

Kommer vi ses i morgon bitti ? Annars har du alla oss bakom ryggen som stöttar dig om du tar beslutet att flyga iväg upp till dom andra änglarna till molnens land.
    Många varma mjuka kramar till dig Tille och tack för allt du har lärt mig under din korta tid på jorden. Och naturligtvis lika många kramar fast lite hårdare till mamma, pappa och syskonen.

• misan 80

Vi har fått den vackraste av alla änglar. Varför får vi inte låna honom längre?

Den kärlek som du nu lever på Tille, kan inte bli starkare. Du har världens vackraste familj och dem kan ingen ta ifrån dig.

När du släpper taget älskade Tille, kommer du att se vilken otrolig kärlek du har skapat hos så många människor.

Saknaden efter dig kommer att vara enorm och minnet av dig kommer att vara oändligt. Vår lilla kämpe och superkille.

Sköt om dig Tille och sov så gott!!!

Vi ses i drömmarnas land...

Kramar, Maria

• olivettan

Godnatt lille Tille!
    Ljuset brinner för dig ikväll också...

• Wadia

Jag har inte kommit at nagon dator den senaste veckan och undrade förstas vad som hade hänt när Tille-traden inte fanns. Nu tror jag att jag har förstatt och är väldigt glad att du orkade starta en ny, Therese. Jag har läst dagboken och en hel massa annat har ju ocksa hänt den senaste veckan med publicering och födelsedag och Tille själv - bade sant som gör en väldigt glad och sant som är oerhört tungt att läsa. Lille Tilleman... Du hänger i än. Helt otroligt. Men du är ju född i en otrolig familj... Jag tänker pa er varje dag och skickar innerliga styrke- och godnattkramar till hela familjen.

• apriltjej

Nu måste jag gå och lägga mej och sova lille vackra Tille man...
    Hoppas att du sover så sött nu....
    Vill inte gå men jag måste,
    du är i mina tankar och jag önskar dej en fin natt...
    Sov så sött, kramar Mia

En mjuk smekning längs din kind......

• Hemgårn

Tille, det är tisdagen den 11 april nu och bara 53 dagar kvar tills jag ska springa Stockholm Marathon.. tokigt av mig va?! Det är 10 år sen sist så jag tänkte att det kunde vara dags igen. Vad tror du om mina chanser att vinna?! Jag ska vara ärlig. Kommer jag runt på under fem timmar är jag glad. När jag är ute och lufsar runt i min stad och det är motigt brukar jag tänka på dig, lille vän. Det skingrar tankarna på mig själv. Apropå ljus. Det måste vara superkvalitet på dina nya ljus. Det som brinner i staken har brunnit i fem timmar och är inte ens halvvägs. Det är bra grejer det. 5,50:- styck kostade dom.

lfl.mine.nu/tille

Det känns som tiden står stilla. Einstein hade rätt. Tid är ett relativt begrepp. Det är nog därför som ljuset brinner så långsamt.

• hillson

Svårt att slita mig Tille.... kan inte riktigt koppla av... Ljuset brinner för dig...

• CORPSBRIDE

God natt lille vän..jag vill så gärna tacka dig för att du gett mig en mycket vackrare syn på livet och min underbara familj..tack

Svar på tråden Tilles tråd