• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MalinMalin

Gonatt lilla fina Tille!

Kram till hela Tille-familjen

• Luckymon

Jag gråter och gråter när jag läser vad fint alla skriver.

Och jag gråter för att ett oskyldigt litet barn snart kommer att lämna oss.
    Jag hoppas att lille Tille får lämna oss lugnt och stilla.
    Och jag hoppas också att din familj får träffa dig imorgon igen.
    Din lille kämpe!

Vad läser ni i för dagbok där Therese har skrivit? Är det på Tilles sida? Jag hittar inte.

Sköt om er allihopa

Cissi med två små
  • MalinoNiklas

Kära lilla Tille! Sov nu så gott så gott! Om du släpper taget i natt så ska du veta att vi alla är så tacksamma för att vi fått lära känna dig och tack för att du fått mig att tänka till och fundera och känna ännu mera tacksamhet över de mina.

Lilla vän sov utan smärta och med ro bredvid dina underbara föräldrar.

Therese och Nicklas, hoppas att ni också får sova så gott ni kan och det ger nya krafter.

Många kramar från Malin, Niklas och Hugo

• hannaht

Godnatt Therese! Ni finns i våra tankar, igår var jag på barndop och efteråt gick jag fram med min lilla Malva o tände ett ljus för din Tille. Det var alldeles knökfullt där , med ljus i sanden, och prästen var alldeles till sig för alla ljus höll nästan på att ta slut. Så tänkte jag att det fanns nog mer än mitt ljus som brann för ditt barn där..

Krama varandra.. var modiga.. och en lugn trygghetstanke till Tille ..

• tammago

Godnatt Älskade lilla Tille!
    Kära Therese och Niklas, sänder det varmaste kramar till er. Vill även passa på att sända kramar och tusen tack till alla er som finns i familjens närhet. Ni som finns där för dem och stöttar, ni är guld värda!!!!

Vill ge underbara lilla Tille dem finaste drömmarna i natt och ger dig en öm smekning och en liten puss på din fina panna.

Ni finns ständigt i mina tankar.

****KRAMAR OM*****
    Erica, malmö

• Bowmore

God Natt lilla kämpen

Mitt hjärta värker med dig. Önskar att du får din ro snart. Inatt ska jag drömma om dig lilla kämpe. Tårarna bränner i ögonen. Snart släpper du taget och då kommer det kännas tungt men fint på nåt sätt att du äntligen fått ro.

Om en droppe vatten var en kram,

skulle jag ge dej havet.

Om ett moln var en puss,

skulle jag ge dej himlen.

Och om kärlek var värme,

skulle jag ge dej solen.

• Karttu

Sov gott hela familjen. Jag hoppas Tille att du inte har smärtor! Kram.

• Bowmore

Cissi med tvåan

Gå in på thereses6699
    där finns hennes dagbok.

• helena20

*Änglarna vakar

tysta och stilla

över din sovande själ

Du behöver bara viska

de kommer till räddning

närhelst du behöver det*

Tänker på er!