• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nikita78

Hittade denna dikt som jag tycker passar så bra

När ni saknar mig

När ni saknar mig,
    gå till stranden
    och jag skall vara där.
    Jag blir det salta havet
    som svalkar ert ansikte.

När ni saknar mig,
    gå till skogen
    och jag skall vara där.
    Jag blir den svala
    vinden som smeker
    bort era tårar.

När ni saknar mig,
    gå till ert inre
    och jag ska vara där.
    Jag blir ert hjärtats tröst
    som ger er styrka att leva

utan mig.

Sov Gott inatt lilla hjärtat!

Vi tänker på dig

Kramar Jenny, Mika och Isac

• kirri

Det är svårt att gå till sängs inatt, jag vet inte varför?? Tänker på dig Tille ocg dina fantastiska föräldrar. Godnatt !

• kirri

Det är svårt att gå till sängs inatt, jag vet inte varför?? Tänker på dig Tille ocg dina fantastiska föräldrar. Godnatt !

• kirri

• USAmamma

Gonatt Tille- Här är kl ca 21 och ni är 6 tim före...snart är det ny morgon hos Er. Undra hur ni har det där borta...hur natten är, och har varit för Er. Ska snart gå och lägga mig men ville först skicka en godnatt hälsning och säga att jag tänker på Er. Tille, du kämpar och kämpar-kan inte förstå var din kraft kommer från ? antagligen från dina stora blå som din mamma sa! Kramar:)

• Aquariana

Tille, du lilla kämpe, jag är full av beundran inför dig och för din familj... hittar inga ord för hur jag känner... Hittade en liten dikt som jag lånade och ger till dig:

Och en ängel du ser,
    när i drömmen du ler,
    som i lysande prakt,
    vid din säng står på vakt,
    och med kyss på din mun,
    vaggar hon dig i blund.

Var inte rädd!

• höna böna

Godmorgon lille tille och familjen ..

här är en fin dikt..

Sakta kom döden
    Den kom som en vän
    Han tog dig vid handen
    Han förde dig hem

• sandy85

godmorgon tille.. hoppas du haft en lugn natt..

när den dagen kommer då du somnar in.. hopps det sker lugnt utan så mycket smärtor..

kramar i masssor

• Amazona

Tilleman-Lilleman, orkar du öppna dina ögon ännu en dag?

• Theresesmamma

God morgon lilla Tille med familj (jag hoppas den är God) Hoppas natten har varit bra utan smärta och lidande. Det är dags att gå till jobb så jag hoppas vi ses här i eftermiddag! Jag tänker på er hela tiden och jag tycker ni är enastående! Det är svårt att riktigt förstå vad ni går igenom... Ni är en underbar familj och ni älskar varandra såå mycket. Ta vara på varje minut sekund ni har tillsammans. Kramas gossas pussas kelas snusas mycket, man vet aldrig för hur länge man har varann! Hoppas ni får en bra dag! Vi syns i eftermiddag. Kramar i massor till er alla och lätta snusningar och smekningar på Tilles panna och kind!

Kramar

Svar på tråden Tilles tråd