• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Gilga

Har varit vaken till och från i natt,tankarna på dig..lilla prins,och din familj tar över så fort man försöker göra något annat..
    Hoppas att din/eran natt varit lugn och rofylld,utan för mycket oro och smärta..

Väntar så oroligt på vad din underbara mamma har att skriva idag,om och när hon gör det..

Ha det bra Tilleman,var du än är när du vaknar...mjuk och varm snusnig på din panna

• sarek

Godmorgon Tilleman med familj.
    Hoppas att din natt har varit lugn och stilla och att du har sovit gott och kanske sover du ännu.
    Ni finns i mina tankar dygnet runt, pratar om er med mina vänner och alla tycker att det är ett fruktansvärt öde.
    Jag har själv en son på 5,5 månad snart och har svårt att sätta mig in i det som ni går igenom. Vet ej om jag hade orkat skriva här inne som du gör Therese...jag beundrar verkligen din styrka och mod att göra detta för oss så att vi för mer kunskap utav Tilles sjukdom och situation.

En bamselätt snusning på Tilles panna och hoppas att dagen blir så bra som den bara kan. Du har min välsingelse att få somna in och slippa smärtan i din lilla kropp.
    En jättestor kram till alla i din familj.

Lotta o Simon
  • Helen72a
    Go morron Tille
    hoppas du & din familj haft en bra natt
    & får en lugn dag

/ Helen
    Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
  • Miina

God morgon, underbara familj! Jag hoppas natten varit fridfull. Kanske har änglarna hämtat hem dig, Tille, under natten, annars vakar de vid din sida hela tiden för att kunna ta emot dig när du känner att det är dags att släppa taget.

*många varma kramar till er alla*

• hallon82

god morrgon Tille Och hela din familj hoppaas att du sovit gott utan att haft ont
    stryker dig lätt över pannan många kramar till er

• nessie72

God morgon tille och familj..må natten ha varit lugn......

• Bonus

Hoppas på att ni hart en bra natt och att ni får en "bra dag"
    omtanken är den bästa av alla tankar

• tigerlilly79

Vill som vanligt säga Godmorgon! Tänker på er det första jag gör när jag vaknar... Hoppas natten har varit så bra den kan bli. Kramar till Tille-killen.

Svar på tråden Tilles tråd