• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Kollsmitt

God morgon Lille Tille med familj!
    Hoppas natten varit skön!

*Kramar om*

/Riika

• loppan1

Godmorgon lille vän. Hoppas att du haft en bra natt. Solen skiner här idag och jag hoppas att några strålar når dig
    Kram

• Nettina

Godmorgon familjen!

Ni finns i mina tankar direkt när jag vaknar. Jag vet inte vilken sorts dag jag önskar er, vill bara att ni ska veta att vi finns här och vi tänker på er jämt.

Kram Anette.

• alarik82

gomorron tille med familj. de första jag tänkte på imorse var dig.. hoppas du haft en bra natt...

• grabbarna

Godmorgon allihopa. Skönt att höra att ni alla är uppe och "skuttar". Låter också skönt att Tillemannen e med och har fått i sig nånting iaf. Ha en kanondag idag.

• AnnaCarina

Go morron Therese,
    Jag hoppas att natten har varit lugn för er, och att ni har fått sova, för att samla krafter för denna dag. När jag gick till jobbet i dag så gick mina tankar till er och speciellt Tilleman, eran underbara fjärilspojke, med den fina blå ögona: Även om det kändes konstigt så hoppades jag att han har kommit till ro och fått sina änglavingar i natt, de han så väl förtjänar. För ingen skall behöva lida så som Tilleman har fått göra och ingen mamma eller pappa skall behöva se sin älskade son tyna bort från dem, och inget kunna göra, förutom visa sin oändliga kärlek.
    Tille, trots den korta stund du varit med oss, så har du förändrat mångas liv, fler än du någonsin kan ana. För de du har lärt oss är att inte ta något förgivet, och att alltid ta tillvara på varje sekund.
    Hoppas att solen kommer att skina över er idag som den gör här i Stockholm.

stora styrke kramar
    Anna

• Malin989

Godmorgon! Undrar hur natten varit... Finns Tille ännu här eller har han följt änglarna? Hur han än valt att göra vill jag säga att Ni ständigt finns i mina tankar.

Styrkekramar och susningar på Tilles panna //Malin

• glömsk

Godmorgon..Tänker på er hela tiden..kram kram kram kram kram kram Lotta

• Ullis BF 24 Aug

God morgon! Jag har precis tänt ett ljus för Tille och jag tänkte låta ljuset få brinna hela dagen idag! Ni ska veta att vi är många som tänker på er!

Skickar massor med kramar!

Svar på tråden Tilles tråd