• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lurksmulan

Godmorgon familjen. Hoppas natten varit lugn och skön.

• illern i mitt liv

Go morron Tille med familj , hoppas ni har sussat gott
    kramisar

• Pyret 85

godmorgon Tille och familjen! hoppas natten varit lugn!
    tänker på er

//Mamma till världens sötaste Lian
  • Jonalv

Då var det en ny morgon igen har legat vaken i natt och inte kommit till ro i mina tankar och funderingarna på hur Tille och hela familjen har det är många.

Kära nån vad den lilla killen har berört oss har aldrig varit så uppdämd av känslor förut.

Vi önskar att ni får en lugn skön morgon och dag hur den en må vara.

Kramar från ett frostigt Nyköping

• koje

God morgon Tille med familj hoppas att ni har haft en bra natt utan smärta och att ni har kunnat sova lugnt.

Jag har sovit dåligt. Gabbebus vaknade runt 2 men somnade om tills 5 sen har han fjantat runt i min säng så vid 6 gav jag upp o gick upp och när allt var färdigt med morgonbestyr så ja då sätter jag mej här o kollar på din sida Tille.

Du ska veta att ljusen där ute har fortfarande inte slocknat.

Tänker på er i massor styrke kramar och fjäderlätta pussar på din panna Tille.

Kram Familjen Haack I skånes Fagerhult

• Eija77

Godmorgon Tilleman!
    Är du kvar här med oss tro!? Hoppas att natten varit snäll mot dig och din familj. Tittar in lite senare och ser om du vaknat. Puss på pannan

• Nana 24

Godmorgon Tilleman! Orkar du vara med oss en dag till? Förmodar att du mest sover nu under dagarna och då hoppas jag att du har många vackra drömmar!
    Sov sött Tilleman! Gosa så mycket ni kan och bara njut av honom Therese! *kramar från oss*

• Ida 3

Godmorgon Tille!!
    Hoppas du snusat gott.
    Kramar

• MikkisPikkis

God morgon, Tille Lille... Har du, din Mor och din Far fått sova lite grann?

Jag låg vaken länge igår kväll, med dig i mina tankar...Tille Lille...

//kramar ifrån oss..

• Kibell

God morgon Tille och hoppas natten fått varit lugn och fridfull. Om du finns med oss även idag önskar jag dig en så bra dag du kan ha Tille. Till din mamma, pappa, bror och syster önskar jag önskar jag också en bra dag.
    Ni är en helt underbar familj som lille Tille har fått vara hos under sitt korta liv här på vår jord.
    Nu är det dags att väcka dottern och göra sig klar för ännu en arbetsdag.
    Tänker på er.
    Kram

Svar på tråden Tilles tråd