• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • prinsarnasfar

God morgon alla..

att röra någons hjärta är storslaget
    att röra en handfull hjärtan krävs blodskärlek
    att röra 1000 hjärtan krävs ett mirakel
    att få bevittna ett mirakel glädjs man åt resten av livet..och man glömer aldrig...

tack tille

vink vink

• Zindie

Godmorgon!

Hoppas ni haft en bra natt och jag undrar om lilla Tille fortfarande finns med oss. Förvånar mig inte om han kämpar vidare...lilla kämpen.

puss o kram från oss

• solrosen74

Godmorron, sitter här framför datorn och solen värmer mig med sina varma strålar.
    Jag önskar att du får gå ut med din familj och känna värmen och låt solen leta sig ner på din lilla bleka kind.
    Kanske har du redan lämnat oss och farit till Nangijala , kanske sover du sött med din mor och far.

Jag önskar er en bra dag vad som än skett under nattens mörka timmar.
    Vi finns här för din familj Tille, nu ,sedan och för alltid.Vi hjälper dom upp när dom ramlat, vi delar deras minnen av dig, vi är deras stöd när vägen känns svår, vi visar dom vägen när dom gått vilse i sin sorg, vi torkar deras tårar når gråten tar vid.

Tille i mitt hjärta har du byggt ett bo tagit en plats som för alltid kommer vara din.
    Therese Niklas och Liam ni finns i mina tankar

• AdaPada

God morgon lilla Tillisen.....
    Solen skiner ute !
    Tänker på er.

• mamma69

God morgon alla! Tille är du med oss ännu eller har ditt lidande nått sitt slut ? Hur är det med din mamma,pappa och syskon? tänker på er hela tiden många kramar till er..

• ostbåge

i gamla Fl hittar du dagboken.

Godmorgon Tille, hoppas att natten varit bra och att ni får en fin dag//Maria

• Ullis BF 24 Aug

Annacarina: Precis mina tankar och känslor.... kunde inte säga det bättre själv!

Svar på tråden Tilles tråd