• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Clown

God morgon! Tittar in som vanligt,och undrar om du fortfarande finns med oss lilla Tille!
    Tänker på dig och din familj. Många varma kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• S Sofia
    Några rader för alla att tänka på!

♥♥Du föddes gråtande medan folk stod omkring dig och log,
    Lev så du kan dö leende medan folk står omkring dig och gråter!
    ♥♥

Jag tror att lilla Tille har levt efter detta!

Hoppas att Familjen Tille får en bra dag!

Kramar Sofia m Familj
  • BlueBlue

Vi älskar dig Prins Tille, du finns ständigt i våra tankar .

• Hattifnatt

Hoppas att ni haft en fridfull natt och att ni alla fått sova lugnt.

Tänker på er!

Varma kramar

Hattifnatt

• Destroijer

Godmorgon Tille Kram till dig ,Och till alla dina nära och kära

• Adde1

Det var svårt att somna igår, vaknade 04,18 imorse och det gick inte att somna om.
    Tankarna var hela tiden på Tille, hur har det gått inatt?, hur mår familjen etc.

Det finns inga ord för denna tragedi, som sagt, detta har nog tagit hårt på de flesta, soj att se vilken fin uppslutning det är på tråden.
    Jag skickade medd till Tilles pappa Niklas för att köpa Tilles bok. Tille kommer alltid att finnas i mina tankar, vad stark han har varit, så liten, och så oerhört ont. Det kommer kännas fel varje gång jag själv klagar på bagateller.

Hoppas att natten varit bra för er alla i familjen. Varma hälsningar Andreas

• Bastians mamma
    Go´morron Tilleman!
                                       Hoppas din dag blir fridfull , fylld till bredden av
                                       kärlek och snusningar i pannan!

Ni finns i våra hjärtan!
  • Cineline

Hemgårn: Jag blir tårögd när jag läser dina underbara små samtal med Tille. Det känns som om ni har en alldeles speciell relation och jag är säker på att ni kommer ha det jättemysigt ihop när ni någon gång i framtiden möts, och får sitta och spana tillsammans.

Lille Tille: Jag hoppas att natten varit bra. Min första tanke när jag vaknar är; jag hoppas att Tille är med oss idag, men så kommer jag på hur självisk den tanken är. Dina föräldrar är redo. Du vet bäst själv när du också är det. Massor av lätta små snusningar på din söta panna.

• Fiaflopp

Godmorgon....
    Hoppas och önnskar som så många andra att du får en så fin dag du bara kan med din underbara familj!
    Så fort jag vaknar så kikar jag in för att se hur du mår lilltrollet...
    Önskar också att du får uppleva den sköna vårsolen som skiner hos mig i dag...

• jeja66

Måste nu åka till jobbet. Men jag ville in och säga god morgon till familjen.
    Jag tittar in när jag kommit hem för att se om du finns med hos oss fortfarande Tille eller om du rest.

Kramiz//Eva med familj

Svar på tråden Tilles tråd