• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lurksmulan

God morgon familjen! Hoppas ni har sovit gott!

• mamma69

Dagboken hittar du om du klickar på Therese6699 längst upp där det står om Tilles tråd.

• Snurran

Godmorgon Tilleman,,

Sover du sött eller har du släppt taget till slut?

Min dotter gick fram till Pc:n i morse och pekade på den och sa,,Tille,,,titta tå Tille,,go bebis. Så du ser kära Tilleman,,,,alla tänker på dig,,stor som liten.

Tänker på er ,,,alltid!

*kramar om och Tille får en andetagspuss på kinden*

• lollosmamma

God morgon, Jag som många tusentals andra har blivit djupt berörd av er situation.
    Alla tankar finns hos er.

Du vet väl om att du är värdefull
    Att du är viktig här och nu
    Att du är älskad för din egen skull
    För ingen annan är som du

/Ingemar Olsson

• Anna och Per

Godmorgon lille Tille!
    Hoppas du och din familj har fått sovit någonting i natt. Vi hoppas också att du inte har allt för ont idag. Vi tänker på Er hela tiden!
    Kram från Anna med familj

• nessie72

Tille tille..ännu en dag med oss!!!! Lycka till med badet idag.....

• loppan1

Såg att han är svag i dag, måste ni bada honom eller kan han slippa?
    Kram igen

• Memo

Tänk att han fortfarande är med oss, det är helt otroligt vilken styrka Tille måste ha. Den måste han ha ärvt efter sina föräldrar. Hoppas att Tille får sova mycket och att badet ändå går bra. Tänker på er
    Kikar in lite senare
    Kram

• Halime

Gomårrån lilla gubben!
    Är färdig med mina morgonbestyr och har satt på kaffe.
    Sitter och funderar på hur du har haft det i natt.
    Jag hoppas så att du inte har haft ont.

Jag är inte någon som brukar prata med Gud speciellt ofta, men jag har pratat med honom om dig. Bett honom att vara hos dig och se till att du inte har ens en tillstymmelse till smärta.
    Bett honom att vara hos din mamma, pappa och Liam och Dea när det är dags för dig att gå vidare och även efteråt.

Tänk min lille vän, vad många människors hjärtan du har berört.

"det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen." - ur den lille prinsen.

Nu vill min lille pojke ha mat, så jag slutar här.

Svar på tråden Tilles tråd