• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • höna böna

hej tille..
    läste att du är med oss även idag..

*ger en lätt puss på din panna*

• Gilga

Blir så lessen när jag läser att du är så svag och trött..hoppas att du orkar med ett bad idag prinsen...tänker på dig hela tiden nu

Mjuka snusningar i pannan

Kram//Nilla

• LillemanTösa

Go morron...

Tille Tille...undrar vart du är...Vart du än är så har du det så Bra..så Bra..

Kikar in om en stund igen till Er...

KRAMAR om Er, Familjen Kärlek...

• Helen72a
    sänder några styrkekramar inför dagens bad... ni gör det SÅÅÅ bra

kram på er
    Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
  • trippel

Godmorgon lille tappre Tille...
    Kram

• Sassa82

God morgon Tille med familj, sänder massor med styrkekramar inför badet.

• koje

Du älskade lille Tille läste precis i din mammas dagbok att du är svag och att du måste badas.

Du starke otroligt starke lille superhjälte.

Änglarna finns sidan om dej o de räcker ut sina händer till dej. Lillpyre.

Önskar att det fanns något jag kunde göra för dej. Jag och min familj följer dina tappra steg varje dag. Ljusen är tända för dej här hemma både ute och inne.

Hoppas att du klarar badet.

Många fjäderlätta kramar till dej älskade lille pyre. Och styrke kramar till Mamma, pappa, Liam och Dea från oss i hela familjen Haack i Skånes Fagerhult

• minna1977

God morgon på er alla i Tilles familj.
    Lycka till med badet.

Våra tankar finns hos er.

• Lady Tess

God Morron Tille.

Hoppas hoppas hoppas att ditt bad kommer att bli bra, Men du förvånar oss för det mesta Tille så...........

Här i F-haga lyser solen och vi skänker er mängder av solstrålar.

Kramar på er och ha en bra dag.

Kram Terese m fam.

Svar på tråden Tilles tråd