• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sveamoder
    Godmorgon godmorgon!

Ser att vår lille hjälte är med oss ytterligare en dag,
    en dag som här i Värmland har strålande solsken.

Hoppas ni kan bada Lille Tille utan större problem.

Jag önskar er en dag fylld av fina minnen att bevara.

Massa kramar från oss!!

Pernilla, Daniel, Julia och lille Elvis.
  • smiley77

Skyndade mig att logga på för att se hur er hjälte mår idag. Ser att han även klarat denna natt. Det är så hjärtslitande att läsa din dagbok Therese. Jag önskar såååå för Tilles skull att hans smärta snart ska ta slut, han har lidit länge nog. Många varma styrkekramar

• Kollsmitt

Lilla söta vännen.....*Kramar och snusar lätt *

Orka med badet lilla hjärtegryn!

*Skänker lite kraft och styrka*

• Mire
    Godmorgon lille Tille med familj!!
    Mina tankar går till er och jag undrar om lillkämpen fortfarande är med oss ännu en dag.
    Du lillemannen, du är den starkaste kämpen någonsin.  Du har berört oss så mycket. Jag kommer aldrig att glömma dig. Du har fått en alldeles egen plats i så många ♥♥♥hjärtan♥♥♥, inte minst här på familjeliv.....

Många mjuka kramar från Marie & Tindra
  • Ia1962

God morgon!

Hoppas ni haft en bra natt allihop.
    Den lille kämpen Tille tycks leva på kärlek, men man kan ju förstå att detta måste vara nästan olidligt jobbigt för er alla.
    Jag tittar in lite senare för att se hur det är med er.

Många kramar !

Ia

• annie80

Go morron Tille och familjen. Hoppas natten har varit lugn. Hoppas snart att all hans smärta ska ta slut. Tänker på er.

massa små nätta kramar

• Renee78

Godmorgon på Er Underbara Familj

Tänker på er ständigt o hoppas att ni har det så bra som ni kan..

Bamse kramar Till Alla Utom Tille-Vännen Som Får En Liten Snusning På Pannan

• felix mamma

godmorgon hela familjen.
    tänker på er..lycka till med badet

• Berkemo

Tänkte bara önska en god morgon i det fina vårvädret. Det är så tragiskt att Tille inte släpper taget. Han kommer att få det bra, utan smärta och elände. Tittar in senare och ser hur ni mår. Tänker på er allihopa.

Svar på tråden Tilles tråd