• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Helly78

Godmorgonen Tille med familjen.

Läste i dagboken, fortf är du kvar, vilken kämpe, men svag..
    Det är nog inte långt kvar Tilleman. Du finns i våran tankar varje minut...

Tänder ett ljus för dig Tilleman..

*Ge en förskigt smek på din panna*

Många varmar kramar från familj Lilja

• Happy me
    Lille Tille ~ ser att du är kvar med mamma och pappa...
    Nu måste du bada också igen. Livet är tufft Tilleman.
    Tur du har en sån fin mamma och pappa som gör så gott
    de kan för att göra badet så bra som möjligt.

Mitt hjärta slits när jag läser hur svag du nu är och vet du vännen,
    du måste inte kämpa! Jag tror att du kommer till en vacker värld,
    på ett annat ställe. Mina barns farmor har också gjort precis som du,
    kämpat för att vara kvar här med alla sina käraste. Hon ville vara kvar
    med oss och få vara med sina barnbarn. Ofta känns det som om hon är med oss
    och hon finns kvar i våra hjärtan med lika stor styrka! Det kommer du också
    göra hos din familj! Jag hoppas så att ni möts där på andra sidan, i en annan
    värld! Du skulle behöva någon som henne och hon Tille skulle absolut behöva
    någon som dig!

Livet är inte rättvist, jag visste det förut men nu är jag övertygad!
    Stor kram till er alla i familjen...

• LillemanTösa

Kämpande Älskande mamma Therese & pappa Nicklas...

Så Tille liten är så svag så svag..
    Bad idag då..mm..och ni måste göra det, om det blir för jobbigt...kanske att ni skulle vänta lite då..om det går..antaligen inte eftersom du säger att ni måste..men kanske skjuta på det nån timme...vänta och se..en liten stund..

Ni är så duktiga, goa Ni..Ni visar gång på gång Er Oerhörda Kärlek & Mod...till Er Tille, för Er Tille..Ni är så underbara, så ledsna, så fulla av Kärlek, så trötta..ge inte upp..

Kramar om Er så Tröstande, Mjukt och Varsamt..

Glöm inte att det Ni gör, det gör Ni för Tille..för att Ni Älskar..och Vill väl..

Ger Er min hand...

Tille..Tille..i mitt Hjärta...

• Snurran

åh,,älskade Tilleman.

Att du ska behöva bada idag. Håll ut lillkillen så ska du se att du snart är tillbaka på din mysiga fårskinnsfäll.

Therese,,,Jag önskar det fanns något jag kunde göra för att göra det lättare för dig. Att se din lilla hjälte på detta vis,,,,,hur orättvis och obarmhärtig får en sjukdom vara...????

Idag lämnar ni mig inte mina tankar för en sekund. Har tänt ett ljus här på jobbet för Tille-Lille och familjen.

Tårarna rinner men jag hoppas för er skull att älskade Tilleman släpper taget idag. Att han känner sig redo att gå. Med all den outtröttliga kärlek han får av er kommer han att gå med lätt hjärta och veta att han är den mest älskade ängel som finns.

Nicklas och Therese,,,Ni är fantastiska!!

*jättekram och en andetagspuss till Tilleman*

• Dundermamman

Usch, hela mitthjärta gråter när jag läser din dagbok idag,Therese!
    Läste att han är så svag,så svag nu. Hoppas att han snart få somna in med alla fina minnen han lämnat åt oss.
    Att Tilleman orkar med trots att han blir så mycket svagare varje dag, det måste vara er starka kärlek till er son som gör att han orka kämpa så.

Önskar att badet går så bra det bara kan idag och att Tille slipper lida....

Kramar till hela familjen

• Cicci0305

Lille vän, är du med oss fortfarande. Jag trodde inte att du skulle vara det. Jag har inte kunnat sova i natt. Jag har legat och tänkt på dig hela natten lång. Hur du har det och så. Aldrig har min längtan efter att krama om någon jag egentligen inte känner varit så stor. Det är så märkligt. Jag har aldrig träffat dig eller dina föräldrar eller syskon och ändå så känns ni så nära mig.

Jag läste att du är väldigt svag lille gubben. Och att du måste bada idag. Jag hoppas verkligen att badet går så bra som det kan gå. Jag förstår på din mamma att hon har lite ångest inför det. Försök spana lite på henne så att hon blir lite lugnare. Du vet, din mamma och pappa är starka och de älskar dig mest i hela världen. Och allt de gör för dig är i bästa välmening. Även jobbiga, jobbiga bad...

Många snusningar i din panna, Cicci

• Adde1

Hej
    Tille är otroligt start, han verkar inte vilja ge upp.
    Måste ni bada honom pga såren? Kan man inte hoppa över det lidandet annars?

Tänker på er//Andreas

• LovleyMamma
     Känner att jag bara måste skriva några rader till.
    Änglarna
    När det väl är dags så kommer änglarna att hämta dig Tille.
    Dom kommer att sjunga vackra sånger för dig.
    Dom kommer smeka dig på kinden och säga, var inte ledsen.
    Dina föräldrar kommer efter. Du är den starkaste...

Var inte rädd.
  • nr1

godmorgon Superhjälten Tille och hans superduperfamilj!

Hoppas ni får en toppendag tillsammans med underbart fina minnen att spara.
    Hade jättesvårt att sova inatt och var säker på att det var en liten Tillekille som fått vingar, men han verkligen en riktig kämpe.
    Ta hand om familjen Tille. De och alla vi här älskar dej och tänker på dej.
    skickar en cyberkram.

• Mia o Simon

Lille Tillemannen..Det gör mig ont att läsa att du är så svag. Men vad kan det annars bli utan nån mat o dryck i magen Hoppas du inte har ont ialla fall, vännen. Och badet gör dig säkert gott även om det är jobbigt..

Kram till er Therese m familj..Mia

Svar på tråden Tilles tråd