• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • FiaLisa75

God morgon Tille med familj.
    Läste i dagboken att du var svag idag och att ett bad väntade. Vill som dom flesta andra säga att ni kan väl skippa det, för Tilles skull. Men jag tror att efter badet så kommer han att må bättre.....
    Kramar

• AdWi

Lilla söta Tille-killen..
    Det känns i hjärtat när du skriver att han är så svag, tårarna rinner och jag hoppas att han inte har ont.
    Ta vara på den här dagen och snusa extra mycket på Tilleman.
    Jag tänker på er hela tiden, ni har berört mig så otroligt mycket.
    Hoppas att dagen ändå blir så fin som möjligt och att badet blir lyckat om det blir något.

Många tusen stärkande, stöttande kärlekens kramar till er kämpande, starka, modiga familjen. Ge Tille en försiktig puss från mig samt några snusningar så han himlar med ögonen.
    KRAM KRAM KRAM

• fru bengtsson

Godmorgon Tille-prinsen med familj!
    Läser att du fortfarande är med oss... Vilken kämpe du är! Suger du i dig ännu lite kärlek från din fantastiska familj innan du är redo att släppa taget måntro?
    Jag ska hålla mina tummar för att badet idag blir så skonsamt som möjligt, både för dig och för din mamma och pappa.

Många varma kramar till din familj och en öm smekning på din kind, lille vackre Tille-prins.

• marie 37

Godmorgon!
    Finns du med oss fortfarande Tille?
    Styrka till din familj!
    Ditt ljus brinner, brinner och brinner./ Snusningar och kramar/ Marie

Beckah82. Vilka fina bilder, jag blev stum av häpnad. Verkligen vackra bilder på ett vackert barn.

• Ella79

Jag var uppe många gånger i natt med min lilla "sjukling", tänkte på dig ofta, ofta... Hoppas du tycker badet ändå blir "bra". Ge din mamma och pappa en go´morgon tanke från mig och Max. /Elin

• Amazona

Godmorgon Tilleman-Lilleman, jag kan nog inte påstå att jag är glad att du är med oss idag, det vore egoistiskt, men jag förundras över ditt lilla hjärta som orkar slå enbart med näring av kärlek. Må dagen bli som du vill ha det kära Tille och må den bli så smärtfri som möjligt kära barn.

• viktoranton

Godmorgon hela familjen!

Hoppas att inte badet blir någon plåga för Tille?
    Förstår att det kommer att bli en plåga för er, Nu rinner tårana igen.
    Vad lille man kämpar och kämpar?!! Tänker på er hela tiden.

Kramar till er alla

• pappatil2

Ennå en morgen for Lille Tille med de STORE blå, ja jeg vet at de kanskje ikke er like store nå, men det er slik jeg for alltid vil huske deg Tille med de STORE blå på bildene som jeg har vært så heldig og ta del i.
    Jeg vil følge din kamp til the bitter end, men håper du nå snart vil få det lugnt.
    Snusar varsomt på din panna.

• giedrema

Stor kram till er & lille Tille.

Världen är så orättvis ibland...

Tänker på er.

Kram
    G.

• apriltjej

God morgon lille vackra Tille man...
    Hoppas att natten var så fin den kan vara..
    Det gör så ont i hjärtat att höra hur svag du är...
    Tänker så mycket på dej hela tiden....
    Jag finns här för dej, Kram Mia

Svar på tråden Tilles tråd