• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • snutti

God morgon  

Hoppas badet går bra Tillemannen

• Berkemo

Tänkte bara höra om ni verkligen måste utsätta honom för badet i dag? Det vet ju ni bäst jag bara undrar?

• emlet

Mitt hjärta gråter när jag läser att Tille är svagare idag och att Ni måste bada honom. Skickar en massa styrkekramar till Er Nicklas och Therese och fjärlislätta smekningar till Tille.

• majamia1

Godmorgon kära familj!
    Jag hoppas att ni haft en bra och lugn natt!
    Önskar att denna dagen blir bra och att ni får fina stunder tillsammans. Det gör ont i hela mig bara av att tänka på att Tille ska bada idag, hoppas att det går bra!
    Tänker på er hela tiden !
    Stooor kram Marie ♥♥♥♥♥♥

• Fröken T

Ni finns i mina tankar.

Många kramar till hela familjen.
    Tina med familj

• Who am I

Tänker på er. Hoppas badet går bra.

• Madde30

God morgon Tille lille!!
    Läser att du är mycket svagare idag och det gör mig så ledsen. Jag trodde att du skulle ha lämnat oss nu Tille. Du är verkligen en riktig liten kämpe.
    Hoppas att badet inte blir för jobbigt och för smärtsamt för dig lille vän.

Therese och Nicklas, jag vill tacka er för att ni delar med er av eran sorg och situation, att ni delar med er av lilla Tilles liv. Jag tänker på er ständigt och som så många andra gråter jag när jag tänker på er. Vill bara krama om er och göra något för er.....

Varma kramar/Madde

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • Fröken Stålhand

Lille-Tilleman, vad du kämpar... Hoppas att badet idag inte blir alltför jobbigt för dig... Världen är så orättvis...

Ljuset brinner för Tille här hemma...

*kramar*

• Therese6699

Godmorgon:
    Badet har vi skjutit på i några dagar, men vi sa igår att har han klarat natten så måste vi nog tyvärr bada honom. Risken är annars att han klarar natten också och då är han ännu svagare imorgon. Så hur tufft det än är för oss och honom så blir det inte lättare av att vänta.

När det gäller dropp så är det bara dumt att sticka honom för den näring som han ändå inte kan ta till sig.

Igår så trodde vi inte att han kunde bli svagare, men Tille är en kämpe på gott och på ont.

• Strutzen

Tankarna finns hos er och Tille. Många varma kramar till er och Tille från Petra, Jonas och lilla Olle

Svar på tråden Tilles tråd