• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • malinmys

Tänker på er idag, som alla andra dagar. Önskar att liten slapp badet, men förstår att han måste. Kan bara hoppas att det går bra. Kan inte föeställa mig den smärta ni måste känna... Det är svårt att vara ödmjuk när livet kan vara så otroligt hårt mot ett oskyldigt litet barn... Som du Therese skrev "Hur grym kan en sjukdom vara?".

Många värmande tankar till er!
    Malin m fam (där alla är lika tagna av er situation).

• MrsL

God morgon Tille med familj! Hoppas ni får en så bra dag som möjligt, och att Tille inte mår alltför dåligt...
    Kram på er!

• Sumimasen

Vilken otrolig kämpe Tille är! Tänker på er!
    Kram Madeleine

• AnnaCarina

Therese ,
    När jag läser din dagbok, så kommer tårarna. Ta tillvara på denna dag och njut av den så gott det går. Ni kommer att finnas i mina tankar hela tiden. Sänder äver extrs stora styrkekramar inför badet.

/Anna

• Ankan77

Godmorgon Tille!

Du är så tapper lille man!!

Kram
    Annika & Emma

• Flutterby

God morgon familjen! Förstår inte hur Tille orkar hänga kvar. Hoppas att badet inte blir alltför smärtsamt, varken för Tille eller er. Tänker på er hela tiden! Kramar o snusningar/ Flutterby

• lisa1

God Morgon Tille med familj.

önskar att jag kunde göra något mer än att bara skänka mina tankar till er.

skickar varma kramar med styrka och mod.

• Björnes

God morgon på er!

Har sovit fruktansvärt oroligt inatt, säkert inget mot vad ni har, men, men...

Läste ur din dagbok Therese att Tilleman fortfarande är med oss fast mycket svag. Han är verkligen en fighter er lille prins. Jag skulle lägga in en bild till Tille, men inser att jag inte behrskar denna sida så bra ännu för jag kan inte få det att fungera. Ni finns hela tiden i mina tankar oavsett bilder eller ej.

Hoppas att badet går så bra det kan och att han inte somnar in där.
    Säger det igen, beundrar er såååå. Tack för att ni delar med er av fjärilspojken Tille, vår allas lille goding.

Har läst i tråden nu under morgonen. Det är verkligen många som bryr sig om er lille prins. Det skrivs så mycket fint och skickas så många fina bilder. Hoppas att ni känner stödet från oss alla, även om att det stundtals får en att gråta och känna frustration.

Ha nu en underbar dag. Här i västergötland skiner solen. Hoppas att den gör det i Sundsvall också.
    Jag kommer att titta till er snart igen.
    Bamsekramar till er och fjäderlätta pussar till Tilleman

• mira24aug

God morgon Tille! Ja..som alla säger så är du otrolig. När jag ser min egen lilla sjumånaders kajka runt i sin gåstol så känns livet bra orättvist när jag tänker på dig. Hoppas att ni Therese och Niklas fortfarande känner er styrka. Det verkar så när man läser din dagbok.
    Kramar och lycka till med badet.

• ÖRTEGREN

lillesnutten...det gör så ont så i mitt hjärta att höra hur svag du är och ändån kämpar så..du är en riktig kämpe...styrkekramar till er alla/ susanne

Svar på tråden Tilles tråd