• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Bonus

Önskar dig och din familj en god natt!!!
    Omtanken är den bästa av alla tankar

• solrosen74

Gonatt du vackra lilla barn även i kväll brinner ljus föt att lysa upp din väg.
    Mina ord har tagit slut vet inte längre vad jag ska skriva.
    Men en rofylld natt önskar jag Tilles familj och alla er andra också.

Carpe Diem

• Snurran

Älskade Tilleman,
    Jag trodde nog att du skulle ha lämnat oss vid det här laget.
    Så svag som din mamma skriver att du är.....
    Men du överaskar oss alla som vanligt och visar oss vilken liten kämpe du
    är.
    Jag finner inte ord för vad jag känner i mitt hjärta. Du,,lilla hjälten, har lärt oss
    så mycket på så liten tid. Det är en ynnest för mig att få följa och stötta dig.

Therese och Nicklas,,,jag beundrar er något så oerhört mycket. Tack för att vi får följa er lillprins på hans alltför hårda väg. Massor av kramar till er!!!

Tille-Lille,,,jag hoppas att du får en lugn och skön natt. Kanske är du nu redo att släppa taget, nybadad som du är. För din skull hoppas jag att du är redo,,du tappra lilla kille. Jag skulle göra vad som helst för att ta bort din smärta!!

Sov gott hela familjen. Jag tänker på er och Tilleljuset brinner här hemma.

Kramar om er och ger Tille hans kvälls-andetagspuss

• olivettan

Hej Tille Prinsen!!
    Nu kan jag äntligen komma hit igen och se hur det är med dig och din familj.
    Såg att du varit ute i vagnen idag, det var väl skönt?
    Själv åkte jag och klippte mina barn. Utan jacka, vad skönt det var!
    Tänkt på er hela dagen, men nu går jag inte härifrån.
    Ska vi säga Godnatt, ifall du inte orkar vänta?
    Godnatt, sov så gott, vakna torrt, ses imorgon, älskar dig. Dröm goda drömmar som du berättar imorgon............

Tittar in snart igen.

• Heli77

God natt, allas vår Tille, och dröm riktigt sköna drömmar!

/Många snusningar i pannan, från Jenny, Tommy och lilla Sigrid

• lisi05ae

Tille lille,

Du har nog sovit hela dagen för att du är så svag nu. Mamma din berättade att du fått ligga ute i vårsolen och haft det lite mysigt under eftermiddagen. Vad härligt att du får uppleva lite av våren i alla fall, även om du nog inte är så medveten om det.

Hoppas att det blir lugnt och rofyllt i natt, i din mamma och pappas närhet. Du finns i deras hjärtan, och i mitt och i tusentals andra människors hjärtan för alltid.
    Du har uträttat stordåd och nu är det dags att vila, en liten krabat som du kan inte orka hur mycket som helst.

Jag önskar dig allt gott lille gubben, och hoppas att du känner att du när som helst kan lämna jordelivet med vetskapen om att du har dina föräldrars och syskons välsignelse. Du får följa med Änglarna när du vill.

Med kärlek,
    Linda

• zitis81

Åh Tille du kämpar o hänger kvar. Det är nog dina underbara föräldrar som du inte vill lämna. De är ju så otroliga båda två så jag förstår dig. Men jag vet att du altid kommer finnas hos dem och de alltid hos dig. Även om du sitter någon annan stans och vakar över dem. Så känner du för att inte kämpa mer så är det ok. Ni kommer inte skiljas ändå.
    Många kramar Rosita med familj ( )

God natt

• Kollsmitt

Ljuset brinner här bredvid mig, jättefint är det.
    Hoppas att du får en mysig och rofylld natt, lilla Hjärtegrynet!
    Dygnet runt är du i mina tankar och jag hoppas så att du inte har ont!

Sussa sött, Tille Lille!

*Kramar om er alla*

/Riika

Svar på tråden Tilles tråd