• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mimmsi

God natt! Kramar från Mimmi och Helmer.

• snartär vi fem

klockan 21.00 tänder jag ett ljus för dig

tappre lille Tille....det blir tjockt i halsen och tårarna kommer bara jag tänker på dig...

Hoppas att du får sova gott i natt dröm vackra drömmar nu

kram

• fru bengtsson

Åh så skönt du måste ha haft det i vårsolen idag Tille! Jag sänder den ömmaste av smekningar med vinden och hoppas att den hittar fram till dig ikväll.
    Sov gott och tryggt, du är så älskad lille vän!

Therese och Nicklas: Det finns inte ord för hur mycket jag beundrar er och ert sätt att se på livet...
    Ni låter Tille vara hemma med er, i sin trygga, kända miljö omgiven av sin familj, som han älskar så högt och som älskar honom lika högt, dygnet runt.
    Ni låter honom själv välja när det är dags att gå istället för att konstgjort hålla honom vid liv och förlänga plågorna.
    Ni ser bortom era egna känslor av att vilja ha sitt barn kvar, ni låter honom veta att det är OK att följa med änglarna när de kommer för att hämta honom och han känner sig redo.

Dessutom har ni kraft och ork nog för att sitta här och låta oss ta del av ert liv, följa er kamp. Du svarar så tålmodigt på alla våra frågor - om och om igen.
    Jag lovar er att så länge någon av er behöver oss så finns vi här!
    Jag är djupt rörd och oändligt tacksam för att jag fått ta del av ert liv och er underbare, vackre lille Tille-prins!
    Tack!

Många, långa, varma kramar till er - hela familjen!

• Monstermamman

Natti natti lilla prinsen..
    Hoppas ni alla får en fin natt utan ont och obehag.

Många kramar till er alla från Monstermamman med familj på Åland.

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • Braxton

Ger lilla Tille en gonatt-kram.. försiktigt, försiktigt..

Och kram till Tilles familj också. Ni är så tappra allihop.

Gonatt! Tänker på er alla.

• nakeal

Sov så gott lilla vän, jag gråter i skrivandets stund.

Tille du liie finns ständigt i mina tankar tillsammans med din underbara familj.

tusentals kramar

• nakeal

Sov så gott lilla vän, jag gråter i skrivandets stund.

Tille du lille finns ständigt i mina tankar tillsammans med din underbara familj.

tusentals kramar

• Magulli

Ville bara säga att jag tänker på er...väldigt mycket...stor kram till er...

Svar på tråden Tilles tråd