• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Karlstadmamma

Sov gott Tille och dröm söta drömmar! Massor med mjuka pussar på din panna!

• Harlots House

Tänk om allt som händer
    tecknas ner i hjärtats bok

Som en väv utav legender
    som en bild av vår historia

Om allt du undrar allt du drömmer
    allt som du i hjärtat gömmer
    Gick att läsa som en saga
    så skulle du förstå

Ja jag ser att du ler
    Ler åt barnet som ännu inom dig bor
    Men sagan kan va sannare än du tror...

...godnatt Tille Lille...

• Elin Albin

Lille goa Tille....

Sov gott och krama Bamse-snutte extra hårt!
    Du är så otroligt söt och dina ögon är så fina!
    Undrar vad du egentligen tänker när du tittar med dina stora blå...

Jag gråter varje gång jag läser om dig i dagboken. Jag är inne och kikar flera gånger varje dag. Tänk att man kan bli så berörd av någon som man inte känner.
    Skulle vilja hjälpa dig - men det finns ingen hjälp. Så jobbigt att se hur du kämpar på....

Du har nog fått många att stanna upp och tänka efter....

Sov gott lille man och hoppas du har det bra!

Försiktiga Bamse kramar till dig och din familj......// Lilla jag..

• mamma37

Sov Gott Lille Vännen o hoppas att drömmarna är fina även inatt! Kommer in o "tittar" till dig imorron för att se vad din mamma har skrivit om hur natten har varit.... Sov gott, Tillevännen! Kram Maria m. fam

• åttabarnsmor

Tittar in för att önska Er en godnatt...hoppas att Tille får sova lugnt. Ni finns i mina tankar.
    Kram på Er.

• lilopuff

Sov gott Tille. Tänker på dig.
    Kram till din mamma , pappa och syskon

• LovleyMamma

Misan75, håller med dig helt. Varför ska små barn drabbas??? Så orättvist.

Tille min vän, ljuset brinner för dig fortfarande. Kommer att göra hela kvällen.

Therese och Nicklas. Ni är dom starkaste föräldrar jag någonsin hört talas om.

Kramar till er!!!

♥Sjunger En stund på jorden med Cornelis Vreeswijk för er♥

• Matty

Kram och godnatt till hela familjen. Lille Tille, du ska se att du får sova. skönt hos din familj i natt, utan smärta eller rädsla. Och om du vill, och tiden är inne, så vaknar du på den vackraste sommaräng med en massa lekande, glada barn som har väntat länge på dig nu. Där bland lek och skratt hör du hemma, och vi ska minnas dig och allt du gett tills vi ses igen. Du har fört så många människor nära varandra och lärt oss vad medmänsklighet är. Tack Tille och lätt puss på din kind.
    Vill även tacka alla som visar sådan omtanke om andra människor. Skönt att se i en annars ganska kall värld, det finns hopp!!

• Medium

God natt lille Tille och familjen!

Tänker på er extra mycket så här på kvällen när allt blir stilla här hemma. Nu ska jag tända ett ljus här, jag också.

Sov så gott!

Svar på tråden Tilles tråd