• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Björnes

Tille!

Om du väljer att lämna oss inatt vill jag att du ska veta att vi alla älskar dig så och vill inget annat än att du ska slippa lida mer. Du är en underbar liten krabat som har genomgått så mycket. Vi vet att ditt lilla hjärta inte kan orka att slå hur länge som helst. Men om du väljer att gå inatt hoppas jag att du meddelar mamma och pappa först så att de får ta ett ordentligt farväl av sin älskade lille krabat. För du vet väl att du är älskad av dem och av väldigt många.... Du har hunnit med så mycket du lille vän... Jag kommer aldig att glömma dina stora blå ögon som har lyst och tindrat så...Jag ler och gråter om vart annat. Du är en underbar kille, du lille Tille.

Jag hoppas att du väljer att stanna ytterligare någon dag.
    Sov så sött allas vår lille fjäderpojke!
    Lätta små snusningar
    Erika

• anne b

Nok en kveld, og lysene brenner fremdeles for deg Tille.
    For en styrke du har, den har du arvet fra mor og far!!
    Ville bare si god natt, ingen vet når du velger å dra,
    men det er nok ikke lenge til. Kanskje i natt?!
    Kanskje har de rett de som tror du venter på Dea?!
    Orker du det?
    Ingen vet, vi må bare vente og se.
    Jeg kikker inn i morgen for å se til dere alle.
    Jeg slutter aldri å imponeres av styrken, roen og kjærligheten
    som driver deg og dine foreldre.
    Ha en god tur om du velger å dra inatt.
    Takk for å ha åpnet mine øyne for hva som betyr noe her i livet.

LillemannTøsa: Du burde også gi ut bok, du skriver så vakkert at tårene spruter!

Kramar fra Norge

• MalinW

Säg ingenting, låt det bara vara
    låt oss vara i detta ögonblick
    allt är som det ska
    Låt allting vara i fokus
    var ingenstans och överallt
    vi är fjärilens vingar som slår
    vi är oceanens salt
    vi är seglet som slår i vinden
    vi är ingenstans och överallt

Säg ingenting
    hör bara regnet som droppar
    och tiden som skruvar sig
    i tusen himlakroppar

Och för en kort sekund
    får du syn på någonting
    en gata i dina drömmar
    den heter ingenting
    och du vill aldrig lämna
    och inte heller förstå
    det stora mysterium vi är
    rår ingen människa på

Så säg ingenting, bara ge mig din hand
    vi flyger som fåglarna
    till ett magiskt skymningsland
    där tusen hemligheter
    står på linje i din hand
    (Mauro Scocco)

God natt och sov så gott lilla älskade Tilleman. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Therese och Nicklas... jag beundrar er så. Er styrka och kärlek. Ni är otroliga människor. Kram Malin

• KatastrofKatt

jag är häpen över din fantasirikedom hemgårn. och jag ler bakom tårarna.

snusningar Tille, blåser jag ömt din väg.

• Gilga

Nu är det dags att uppsöka sängen..lilla prins Tille,hoppas att du får en rofylld natt där du sover nära mamma och pappa.
    Du har haft en spännande dag,med bad,och enmassa främmande,hoppas att du hade skoj.*L*..

Sussa sötast lille prinsen..dröm så sött

Varma och mjuka snusningar på din panna

NIlla

• Harlots House

Godnatt Tille. Älskade lilla barn.

• mette

Tittar in för att säga god natt till dig Tille!

Det verkar verkligen som du inte alls vill lämna livet och din familj! Du är en stark liten kämpe med ögon som är så fulla av visdom!
    Mitt hjärta brister när jag ser på dina foton och läser din dagbok.
    Du sprider en sån ödmjukhet innför livet bland så många och du har rört så mångas hjärtan. Du har uträttat mer än någon annan på den korta tid som världen fått ha dig till låns!

Sov fridfullt i natt, med din ängel vakande vid din sida. Ta hennes hand när du känner dig redo och vet att du möter dina älskade åter en gång!

• 2 barnsmamma

Inne och säger godnatt lille söte goe Tille och resten av din fina familj,hoppas du får en lugn och fridfull natt utan smärta!

Många tusen kramar och snusningar på din lilla kind från oss alla till er alla,ni finns alltid i mina/våra tankar dag som natt..

~Kraaam~

• Trossens mamma

Godnatt Tille. Hoppas din natt blir fridfull...Kanske det är inatt du går i väg...
    Tänker på er från å till.

Med värme. A-M med familjen på Åland

*Stolt mamma och Ålänning*
Svar på tråden Tilles tråd