• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • pofia

God natt Tille. Hoppas du får en fin natt utan smärta... Du är så stark som orkar vara vaken när dina vänner kommer på besök om så bara för en stund. Jag tror det gör dom alldeles varma inombords att du vill vara med när dom är hos dig... Du är så fin Tille-man... Hoppas du sover sött...
    God natt familjen, hoppas ni får en lugn natt...
    Många stora (men ack så lätta) kramar Sofia

• Cris

LillTille,

Nu är det snart natti, natti även här hos oss.
    August och pappa sover redan, det är bara mamma som har svårt att komma i säng.
    Vi har vinkat till Dig ikväll också, jag och August, undrar om Du såg oss?
    Vi ville liksom vara riktigt säkra på att vi vinkat av Dig riktigt, ifall Du funderar på att hoppa på Magnus tåg i natt.

Sov så sött, lillhjärtat, du store lille kämpe, sov så sött och dröm vackra drömmar.

Nattinatti.

• Janina77

Godnatt kära lilla barn. Hoppas natten blir lugn för dig! Du finns i mina tankar.

• mamma69

Vilken liten filur så liten och svag och ändå spanar han runt lite, er lilla lilla fina pojke är ju helt makalös, så får han inte vara kvar.......... fy f--n va orättvist. Det är så konstigt jag har kommit att tycka så mycket om dig Therese och din familj ( och Tille såklart) fast jag aldrig har träffat er.

Ha en så bra natt som möjligt med allt va det kan innebära, vi hörs i morgon som vanligt.
    Många styrkekramar till er alla.

• minisnutt

Vad skönt att ni fått lite sol och friskluft idag.Hoppas du lade märke till det Tille, men det tror jag...
    Vad kul att Dea kommer o hälsar på. Han väntar nog och längtar efter henne.

Ni har slagit rot i mina tankar. Ni finns där hela tiden.
    Många mjuka kramar och snusningar i pannan från Desiree med familj

• koje

Älskade lille Tille lille.

Vad skönt att dina föräldrars gäster får se dina vackra ögon när de kommer och hälsar på er.

Vilken dag du haft badat, sovit ute i underbart väder och umgåtts med mammas o pappas kompisar. Vilken super dag.

Solen har lyst här nere i skåne idag. Ljusen har varit tända för dej hela dagen. Du vet jag tände ljus där ute för dej i går och vet du vad innan de slocknade precis 24 tim efter att jag tänt det så tände jag nya ljus för dej vår lille tappre vän. Ljusen som jag tände nu de är ljus som vi har stöpt själva i julas men som vi inte har använt för vi ville vänta till rätt tillfälle och nu är det rätt tillfälle vännen. De lär räcka länge.

Ditt lilla ansikte och dina enormt vackra blå ögon har etsat sig fast på min hornhinna och jag hoppas att den alltid kommer att finnas kvar.

Du lille lille pyre som inte släpper taget. Väntar du kanske tills Dea kommer på torsdag så hon hinner träffa dej innan du tar änglarna i hand.

Nu ska vi snart lägga oss här och Nicky vår minsta tjej stod precis här och läste vad alla har skrivit till dej hon fällde ett antal tårar ska du veta.

Våra andra tjejer har också läst om dej och allt som alla skriver här. Och även i dina föräldrars gästböcker.

Du tappre lille riddare.

Jag lär antagligen komma hit igen o kolla precis innan vi lägger oss. Men jag och min familj vill säga God natt sov gott dröm söta vackra drömmar vi älskar dej Tille lille fast vi inte känner dej så men det känns ändå som om vi känner dej vännen.

Som din mamma skrev. Hon förvånas hur mycket du orkar med. Och det gör vi med lille Tille.

Vi hoppas att du sover gott och att du slipper ha ont. Vi har ljusen tända för dej så att du och Änglarna hittar rätt om du bestämmer dej för att följa med dem.

Natti natt sov gott dröm sött hela familjen.

Önskar alla i vår familj Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i Skånes Fagerhult

• papayan

Hoppas du får sova skönt lilla gubben. Vilken tur att Tille kom till just eran familj..
    Tänker på er. Många kramar!!

Svar på tråden Tilles tråd