• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Björnes

Hej på er igen!

Ja då gör jag väl ett nytt försök så. Hoppas att FLservern inte går ner igen. Har varit mycket svårt att komma in ikväll.

vad trevligt med en mamms vänner. Så klart att ni har dem kvar. Vem skulle inte vilja vara vän med sådana toppenmänniskor som ni, Therese och Nicklas. Skönt att höra att Tille ,allas vår lille prins, slog upp sina stora blå några gånger. Jag upphörs aldrig att förvånas av denne lille krabat. Han är verkligen en riktig fighter. Han kan inte riktigt lämna er ännu. Tror inte att han är redo ännu, trots att han har så ont. Skulle vilja att han slapp ha ont, men för att slippa det måste han nog lämna oss och det tror inte jag att han är riktigt redo för. Han kanske väntar på Dea vem vet?!

Jag hoppas verkligen att ni får en lugn natt och att hela familjen får sova så gott. Ni behöver alla få vila.

Storna kramar på er och fjäderpussar till lilleTille från oss
    Erika

• moa marcus mio mamma

Nu i ro slumra in i bädden så fin, som blomman på äng i en gungande säng, och Guds änglar de små breda vingarna ut och kring Tille de stå till dess natten är slut. Nu i ro slumra in lilla älsklingen min, ner i kudden dig göm vid din rosiga dröm, tills du väcks lilla vän nästa morgon igen, tills du väcks lilla vän nästa morgon igen...

godnatt underbara tille,mamma ,pappa och storebror...
    tänker på er varje sekund!..

kramar i överflöd!

• angel like

Godnatt vackra lille Tille
    Dröm söt och smärt fritt.
    Du finns alltid i våra tankar

Massa fjäderlätta kramar o Pussar
    Jasmine o Mette

• flingflong

Natti natti Tille med familj!

Nu ska jag lägga mig och sova ett par timmar så får vi se om du är kvar här imorgon. Hoppas du får en lugn natt utan oro och smärta. Dröm fina drömmar så ses vi nån gång, någonstans, förhoppningsvis.

Sussa sött. Många varma kramar ifrån oss här hemma till er

• Theresesmamma

Nu så Tillegubben ska jag gå och lägga mig! Jag hoppas att du får en lugn och fridfull natt. Jag kommer och tittar in här i morgonbitti. Sov så gott och dröm sött.

• EmsanPemsan

Godnatt lille Tille
    vi tänker på dig och det gör så ont i mig att läsa din mammas dagboksinlägg du lilla älskade barn.. du är sån otrolig kämpe..
    sänder dig massa ljus och värme och massa (men väldigt mjuka och lätta) kramar
    Godnatt till resten av familjen med..

• adrenalin
    Jag fick en känsla ikväll om att Tille kanske inte kommer finnas här på jorden imorgon. Jag vet inte om jag ska hoppas att känslan är sann eller inte...

tänker på tille varje dag..
  • Sanders mamma 04

God natt lille Tille og resten av familien. Håper dere får en fredfull og smertefri natt. Har tenkt på dere hele tiden selv om jeg ikke har fått fulgt med på tråden på noen dager. Du er litt av en fighter lille Tille. Utrolig. Ser for meg dine vakre blå øyne, de kommer jeg aldri til å glemme. Stor klem fra Norge

• Fille Fjonkan

Godnatt, Tille! Sov gott, lilla vän!

Kramar / Fille

Svar på tråden Tilles tråd