• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • hugoboss

Godnatt du lille Tilleman med ögon så blå och ett hjärta av guld. Dröm sköna drömmar och sussa så sött. Jag kommer aldrig att glömma dej. Fast jag inte känner dej så kommer du alltid att ha en plats i mitt hjärta.

• Mandi74

Lille Tille, du kämpar så tappert, du är så modig. Hoppas att du får en skön natt och att du kan finna frid.

Natti, natti..

Kram

• Andre och mamma Camilla

Sov så gott lilla Tille och hoppas du inte har ont......

Jag skall gå in till min lille son o lägga mig och snusa på honom ett tag.....du luktar säkert lika underbart för dina föräldrar som André gör för mig....

Hoppas natten blir god och du slår upp din stora blå imorgon för en stund....se dina föräldrar i ögonen och känna den enorma trygghet de ger dig.

Natti natti

• Hemgårn

Tille, det här är ju lite genant. Jag skulle ju gå och sova tidigt. Det gick väl sådär bra antar jag i och med att jag fortfarande sitter här. Det vore ju juste av dig om du kunde säga till mig att stänga av datorn och gå och öägga mig. Fast.. jag skulle nog trotsa den ordern. kanske. men nu måste jag sova. Ljuset brinner för dig som det alltid gör.

Snusningar, din Internet-kompis Magnus
    lfl.mine.nu/tille

ps. jag kommer in imorgon. tidigt ds.

• Vem där

Jag brukar alltid tänka när något går mig emot och är besvärligt ... Vad vill livet att jag ska lära av det här? Vilken uppgift kommer att vara min utvalda där jag måste ha den erfarenheten detta ger? Så försöker jag axla mitt uppdrag så gott jag kan så att jag är beredd när jag får min stora uppgift som jag är här för. Många gånger känns det tungt och oövervinnerlig men jag gör det bästa jag kan just då. Hade jag kunnat bättre hade jag gjort bättre. Jag måste erkänna att jag är nyfiken på vad min uppgift skall bli

Tilles uppgift är oändligt stor, och med förundran står vi här och ser hur detta lilla gossebarn med sina fantastiska blå ögon lär oss vuxna så mycket om livet. På denna korta tid har han fått oss att förstå sånt vi hört talas om så många, många gånger men inte riktigt kunna ta till oss. Men nu förstår vi och vi är förändrade i grunden. Puss på dig Tille

• MissWiren

Godnatt du underbara människa..(L) Hoppas du sover gott inatt och vaknar pigg och glad imorgon bitti och att du myser med mamma och pappa. Du e så stark och en riktig kämpe. Tänker på dig hela tiden.. Massa Kramar och pussar i pannan...(L)(L)(L)

• Weronica81

Borde egentligen sova...
    Resten av familjen sover, men jag kan inte slita mig från datan.
    Jag vet att var gång som jag sätter mig här för att läsa om Tille så kommer tårarna.
    Jag vet det så väl sitter och gråter i min ensamhet, men jag är inte ensam.
    Du har berört så otoligt många lille Tille.
    Många tårar som faller för dig lille vän.
    Nu är det dags för mig att torka tårarna, bädda om mina små änglar och sova..
    Det första jag gör när jag vaknar är att slå på datan för att se om du fortfarande är med oss, om några timmar får ja svar..
    Tills dess, Sötaste drömmar!
    Fjäderlätt smekning på din lilla kind!

Sov gott...

• Knastroll82

Vysslull lilla palt,
    Leka får du sedan,
    Alla musbarn överallt,
    Sover alla redan,
    Somna sött i vaggan dig,
    Jag ska inte störa,
    Räven sover också nu,
    Med svansen under öra.

Det finns så mycket jag skulle vilja säga, men mina ord känns så små. Känner mig så ödmjuk, hur någon så liten kan vara så stark och jag så svag. Du finns i mina tankar, och ett ljus tindrar alltid i mitt rum för dig Tille, och din familj.
    Du behöver inte vara orolig Tille, det finns många som kommer se efter din mamma och pappa när du blivit en ängel. Så sov sött lilla vän..

I natt tänds tusen ljus i norden,
    Som tusen fallna stjärnor,
    Stjärnor som fallit för dig, Tille-man,
    Tusen klart lysande lågor som skall visa vägen,
    Som ska leda änglarna till din säng,
    Tille-man, i natt ska du sova,
    Vila tryggt din trötta kropp,
    Snart får du sväva fritt,
    Det här är inte slutet,
    Utan början på något nytt,
    Lek med alla änglabarnen,
    Så ses vi snart min vän.